Partida dintre Unirea Urziceni şi Glasgow Rangers din UEFA Champions League a fost cel mai urmărit program de miercuri seară, aducând postul TVR 1, din nou, în postura de lider absolut de audienţă pe toate targeturile:
naţional, urban şi comercial.
Pe intervalul 21.45 – 23.40, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări peste 1,8 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 24,1%, iar rating-ul mediu de 9%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,4% şi un rating mediu de 10%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 26,1% cota de piaţă şi 9,1% rating.
,,Minutul de aur" al partidei a fost înregistrat la 22.30 când, la nivel naţional, peste 2,4 milioane de români urmăreau finalul primei reprize a meciului. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 era de 30,2% şi rating-ul de 11,9% pe target naţional.
TVR 1 a fost lider de piaţă pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial nu numai pe perioada transmisiei partidei de fotbal, ci şi pe parcursul programelor de după. Astfel, Super Fotbal UEFA Champions League, în intervalul 23.50 – 24.26, pe target naţional, cota de piaţă medie a acestui program a fost de 14,1%, iar rating-ul mediu de 2,9%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 14,8% şi un rating mediu de 3,4%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 17,5% cota de piaţă şi 3,7% rating, valori cu mult mai mari decât ale celorlalte posturi tv. Şi Rezumatul difuzat în intervalul 00.43 – 02.00 a înregistrat cele mai mari valori medii pe toate targeturile: la nivel naţional înregistrând o cotă de piaţă de 17,9 % şi rating de 1,8%, la nivel urban cu 21,1% cotă de piaţă şi rating de 2,4% şi pe target comercial cu cotă de piaţă de 24% şi rating de 2,7%.
{mosloadposition user10}