Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1 – lider de audienta cu meciul FC Basel – Otelul Galati

TVR1

Meciul a fost transmis în direct pe TVR 1 şi TVR HD în 14 septembrie

Partida de fotbal FC Basel – Oţelul Galaţi din faza grupelor UEFA Champions League a adus TVR 1 în poziţia de lider absolut de audienţă, miercuri seară, între orele 21.45 şi 23.34. Meciul a adunat în faţa micilor ecrane o medie de 1.424.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 7% şi 20,1% cotă medie de piaţă**).

În mediul urban, 948.000 de telespectatori au urmărit FC Basel – Oţelul Galaţi (rating mediu 8,2% şi share mediu 21,6%), iar 447.000 de români au reprezentat targetul comercial atins de partida de fotbal (rating mediu 8,6% şi share mediu 26,3%). Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului, la nivel naţional şi urban, s-a înregistrat la 22.22, când 1.867.000 de români urmăreau, la TVR 1, primul gol al partidei, înscris de elveţieni (rating 9,1% şi cotă de piaţă 23,2%).

De asemenea, Studio fotbal, emisiunea care a urmat meciului, s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor serii, la nivel naţional, urban şi comercial. Astfel, Studio fotbal, între orele 23.47 – 00.08, a înregistrat o medie de 434.000 de telespectatori din mediul naţional (2,1% rating şi 12,2% cotă de piaţă); la nivelul publicului urban, emisiunea a înregistrat o medie de 328.000 de telespectatori (2,8% rating şi 14% cotă de piaţă), iar la nivel comercial 3,1% rating şi 16,8% cotă de piaţă.

Următoarele partide din UEFA Champions League se vor transmite la TVR 1 în 27 septembrie (returul Oţelul Galaţi – Benfica Lisabona) şi în 28 septembrie (urmează a se stabili), începând cu ora 21.40.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 15.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.