Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1, lider de audienta cu meciul CFR Cluj – Bayern Munchen

TVR1

1.185.000 de telespectatori au urmărit în medie meciul aseară la TVR 1

Meciul dintre CFR Cluj şi Bayern Munchen din cadrul UEFA Champions League a adus TVR 1 din nou în poziţia de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public, aseară, între orele 21.45 şi 23.34. Partida, din etapa a patra a grupelor, a adunat în faţa micilor ecrane nu mai puţin de 1.185.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5,9% şi 17,4% cotă de piaţă**).

Cu o medie de 795.000 de telespectatori (6,9% rating mediu şi 18,6% cotă de piaţă medie) la nivel urban şi o medie de 319.000 de telespectatori pe target comercial (6,1% rating mediu şi 18,6% cotă de piaţă medie), TVR 1 a întrecut toate celelalte posturi tv de pe piaţă în intervalul de difuzare a partidei de fotbal.

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului s-a înregistrat la 22.06, când, la nivel naţional, 1.660.000 de români urmăreau, la TVR 1, meciul din UEFA Champions League (rating 8,2% şi cotă de piaţă 20,6%). La nivel urban, acelaşi minut de aur a adus 1.040.000 de telespectatori cu privirile aţintite pe TVR 1 (rating 9,1% şi cotă de piaţă 20,9%), iar pe target comercial, tot la ora 22.06, s-au înregistrat 465.000 de telespectatori (rating 8,9% şi cotă de piaţă 24%). Pe locurile următoare s-au clasat ProTV şi Antena1.

De asemenea, emisiunile care au urmat partidei de fotbal s-au clasat pe primul loc în topul audienţelor serii. Astfel, Studioul UEFA Champions League moderat de Cosmin Cernat a adus postului TVR 1, între orele 23.48 – 24.08, o medie de 423.000 de telespectatori din toată ţara (2,1% rating şi 12% cotă de piaţă); la nivel urban, emisiunea a înregistrat 289.000 de telespectatori (2,5% rating şi 12,2% cotă de piaţă).

Programul Gol după gol. UEFA Champions League, moderat de Tudor Furdui, în care au fost analizate la cald golurile partidei, s-a clasat tot pe primul loc în topul audienţelor. Astfel, în intervalul 24.16 – 01.02, emisiunea a fost urmarită în medie de 298.000 de telespectatori la nivel naţional (1,5% rating şi 12,8% cotă de piaţă); la nivel urban, 225.000 de telespectatori (2% rating şi 14,1% cotă de piaţă) au vizionat Gol după gol. UEFA Champions League la TVR 1, în intervalul amintit.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 04.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.