Vineri, 10 decembrie, intervalul 21.10 – 22.50
1.428.000 de telespectatori au urmărit în medie vineri seara, la nivel național, programul de divertisment O dată-n viață de la TVR 1, conform datelor furnizate de GfK Romania și prelucrate de Compartimentul Strategie și Cercetare de Piață (Direcția Marketing și Vânzări SRTv). În intervalul 21.10 – 22.50, TVR 1 a înregistrat un rating* mediu de 7,1% și o cotă de piață** medie de 16,6%, ocupând la nivel național locul întâi în preferințele publicului și fiind urmat de ProTv și Antena 1.
Cu un rating de 6,7% (765.000 de telespectatori) și cotă de piață medie de 15,8%, O dată-n viață a surclasat celelalte posturi de televiziune și la nivelul publicului urban.
Dacă prima parte a emisiunii a reușit să adune o medie de 1.224.000 de telespectatori (6,1% și 13,3%) la nivel național, în partea a doua, O dată-n viață a fost urmărită de 1.611.000 de telespectatori (8% rating mediu și 20% share).
Minutul cu cea mai mare audiență de la O dată-n viață s-a înregistrat la 22.21, când 1.850.000 de telespectatori urmăreau, pe target național, TVR 1 (echivalent cu 9,2% rating și 22,6% cotă de piață medii). Și pe target urban minutul cu cea mai mare audiență corespunde orei 22.21, când 995.000 de telespectatori priveau isprăvile cuplului Floarea și Gheorghe (rating mediu 8,7 % și 21,1%).
Din 5 noiembrie, actorii Maria Buză şi Marius Rizea, personajele Floarea şi Gheorghe, o înlocuiesc pe Iuliana Tudor la prezentarea emisiunii O dată-n viață. Iuliana Tudor, care în scurt timp va deveni mămică, s-a alăturat în această perioadă echipei de realizatori Elise Stan și Titus Munteanu, în calitate de redactor coordonator al programului.
* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).