Prima partidă a echipei Unirea Urziceni în cadrul UEFA Champions League a fost, miercuri seară, cel mai urmărit program de televiziune, telespectatorii plasând postul TVR 1 în postura de lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public. TVR 1 a păstrat poziţia de lider atât pe parcursul partidei de fotbal, cât şi după încheierea ei, pe durata programelor Super Fotbal UEFA Champions League şi a Rezumatelor zilei.
Cele mai mari valori ale audienţelor s-au înregistrat în intervalul 21.45 – 23.38, când partida de fotbal dintre FC Sevilla şi Unirea Urziceni a atras la nivelul întregii ţări peste 1,7 milioane de telespectatori, cu un milion mai mult decât următorul post tv din clasamentul audienţelor pe acest interval orar. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 24,3%, iar rating-ul mediu de 8,8%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 25,3% şi un rating mediu de 9,6%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 26,4% cota de piaţă şi 8,5% rating.
„Minutul de aur“ al transmisiei de fotbal a fost înregistrat la 22.30 când, la nivel naţional, peste 2,5 milioane de români urmăreau meciul. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 a fost de 31,9% şi rating-ul de 12,4%.
Interesul foarte mare al românilor pentru debutul Unirii Urziceni în UEFA Champions League a fost demonstrat şi de numărul foarte mare de accesări pe site-ul TVR: 33.000, aproape de trei ori mai mult decât într-o zi obişnuită. Partida de miercuri a înregistrat pe site-ul TVR un număr record de 6.500 de vizionări ale meciului pe internet în prima repriză şi de 6.700 în cea de-a doua.
{mosloadposition user10}