Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TVR 1, din nou lider de audienta cu emisiunea „O data-n viata”

TVR1

Vineri, 28 ianuarie, intervalul 21.00–22.50, şi sâmbătă, 29 ianuarie, în reluare, între orele 16.40–18.30

1.472.000 de telespectatori au urmărit, în medie, vineri seara, la nivel naţional, un „Best of” al programul de divertisment O dată-n viaţă de la TVR 1, conform datelor furnizate de GfK Romania şi prelucrate de Compartimentul Strategie şi Cercetare de Piaţă (Direcţia Marketing şi Vânzări SRTv). În intervalul 21.00–22.50, TVR 1 a înregistrat un rating* mediu de 7,3% şi o cotă de piaţă** medie de 16,1%, ocupând la nivel naţional locul întâi în preferinţele publicului şi fiind urmat de ProTv şi Antena 1.

Cu un rating de 5,9% (673.000 de telespectatori) şi cotă de piaţă medie de 13,2%, O dată-n viaţă a surclasat celelalte posturi de televiziune şi la nivelul publicului urban.

Dacă prima parte a emisiunii a reuşit să adune o medie de 1.444.000 de telespectatori (7,1% rating şi 14,8% share) la nivel naţional, în partea a doua, O dată-n viaţă a fost urmărită de 1.597.000 de telespectatori (7,9% rating mediu şi 18,7% share).

Mai mult decât atât, sâmbătă, 29 ianuarie, în intervalul orar 16.40 – 18.30, TVR 1 a devansat din nou ca audienţă celelalte televiziuni, difuzând, în reluare, acelaşi „Best of” O dată-n viaţă. Astfel, la nivelul întregii ţări, 960.000 de telespectatori în medie au preferat reluarea emisiunii de la Televiziunea publică, dintre care 483.000 în mediul urban. Pe intervalul amintit, TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 4,7% şi o cotă medie de piaţă de 13,5% la nivel naţional, respectiv un rating mediu de 4,2% şi o cotă medie de piaţă de 11,6% la nivelul publicului urban.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 30.01.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.