pe cumpararea de produse sanitare de lux
Virgil Lixandru, Senso Ambiente: “Împreună cu magazinul online koyos.ro, transformăm tva-ul în cupoane valorice ce pot fi folosite pentru cumpărarea de produse sanitare”
Senso Ambiente, companie specializată în importul și distribuția de echipamente sanitare de lux, mărci precum Hansgrohe, Ideal Standard sau Duravit, a demarat în luna iulie a acestui an un parteneriat cu magazinul online de IT și electronice koyos.ro.
Pentru orice cumpărătură efectuată pe koyos.ro până pe 31 iulie 2011, utilizatorii primesc un cupon de reducere a cărui valoare este egală cu TVA-ul facturii achitate. La această promoție participă toate produsele din oferta Koyos, indiferent de valoare, iar cupoanele de reducere pot fi folosite la achiziționarea oricărui produs comercializat de către Senso Ambiente. Cupoanele de reducere sunt transmise în format electronic clienților koyos.ro, potențiali clienți Senso Ambiente.
„Pentru a veni în întâmpinarea acestui parteneriat, Senso Ambiente a pregătit o listă de recomandări pentru clienții ce vor veni să își cheltuiască aceste cupoane de reducere”, explică Virgil Lixandru, Director de Marketing și Vânzări, Senso Ambiente.
Baia de lux complet echipată, ce ajunge la un cost de 1700 – 1800 RON este una din variantele propuse de Senso Ambiente. „Aici vorbim de produse rezistente în timp, cu un design deosebit, o garanție a produselor de 5 ani și tehnologii de reducere a consumului de apă”, contiună Virgil Lixandru.
În cele aproximativ trei luni de valabilitate a cupoanelor, Senso Ambiente se așteptă la o creștere a vânzărilor de aproximativ 25%. „Sperăm ca marea majoritate a posesorilor de cupoane koyos.ro să analizeze oferta noastră de produse, să ne viziteze showroom-ul și să devină clienți ai Senso Ambiente”, încheie Lixandru.
Campania promoțională se desfășoară pe tot teritoriul României iar valabilitatea cuponului începe din momentul achiziției de pe koyos.ro și se extinde până la 30 septembrie 2011.