Iubitorii fotbalului din România au, din nou, şansa de a admira Trofeul Cupei Mondiale FIFA, care se va afla la Bucureşti în perioada 3-5 martie. Cel mai râvnit trofeu din fotbalul mondial, adus în România de Coca-Cola, va fi expus în cadrul Băneasa Shopping City, unde fanii vor avea parte de o serie de experienţe memorabile.
Traseul Turneului Trofeului Cupei Mondiale™, organizat de Coca-Cola, a început în septembrie 2013 cu o ceremonie oficială la Rio de Janeiro şi parcurge mai mult de 148.000 de kilometri în decursul a 9 luni, prin 90 de ţări.
Prestigiosul trofeu este însoţit la Bucureşti de fostul campion mondial Christian Karembeu, în calitate de ambasador FIFA. La această ediţie, ambasadorul pentru România al Trofeului Cupei Mondiale™ este fostul internaţional Ilie Dumitrescu, reprezentant al Generaţiei de aur, participant la trei ediţii consecutive ale Cupei Mondiale.
“Cele mai dragi amintiri din perioada de fotbalist sunt legate de participarea la Cupa Mondială. Îmi amintesc cu emoţie că, acum 20 de ani, am fost aproape de acest trofeu, la Mondialul din Statele Unite, când, cu puţină şansă, am fi jucat o semifinală de vis cu Brazilia, gazda de anul acesta… Acest trofeu este cel mai important simbol al fotbalului mondial şi, din acest motiv, este o onoare să fiu ambasador pentru ţara mea. Cu siguranţă că prezenţa lui printre fanii din România este un motiv de bucurie şi fotografia cu trofeul va rămâne o amintire memorabilă pentru noi toţi”, a declarat Ilie Dumitrescu.
Fanii sportului rege pot admira Trofeul Cupei Mondiale şi se pot fotografia alături de el pe 5 martie, în cadrul unui eveniment special ce va fi gazduit de Băneasa Shopping City.
“Este o adevărată onoare că ţara noastră este parte din Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA şi suntem bucuroşi că românii au şansa de a admira celebrul Trofeu. Chiar dacă nu ajungem în Brazilia anul acesta, vom aduce, pe 5 martie, puţin din atmosfera braziliană în Băneasa Shopping City, unde sperăm că iubitorii fotbalului vor veni în număr cât mai mare pentru a sărbători cum se cuvine anul fotbalului”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Sparkling Soft Drinks Coca-Cola România & Moldova.
„Dorim să oferim fanilor de pretutindeni șansa de a se bucura de sportul rege și de a păstra o amintire alături de celebrul Trofeu. Mulțumim partenerului Coca-Cola pentru îndeplinirea acestui vis împărtăşit de milioane de fani ai fotbalului”, a spus Președintele FIFA, Joseph S. Blatter.
Turneul Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA continuă seria iniţiativelor companiei Coca-Cola de a promova mișcarea ca parte a unui stil de viață echilibrat, fiind un susținător cu tradiție al sportului de performanță și al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia în activități fizice.
Despre Trofeul Cupei Mondiale™ FIFA
Turneul Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA, organizat de Coca-Cola, aduce alături fani din întreaga lume şi le oferă acestora ocazia de a avea o amintire inedită cu faimosul Trofeu, înainte de a fi oferit echipei naționale câștigătoare a Cupei Mondiale™ FIFA.
Turneul Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA vizitează 90 de ţări, dintre care 39 aflate în regiunea țării gazdă, Brazilia. Până la finalul turneului, aflat la a treia ediţie, trofeul Cupei Mondiale va parcurge, în premieră, 51 de țări care nu au mai găzduit Trofeul.
Pentru a obține mai multe informații despre Turneul Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA, despre itinerariu, interviuri în exclusivitate, fotografii și video, puteţi vizita website-ul oficial www.fifa.com/trophytour, pagina oficială de Facebook (www.facebook.com/trophytour) și adresa de Twitter (www.twitter.com/trophytour / @trophytour).
Compania Coca-Cola a semnat parteneriatul cu FIFA în anul 1978 și este sponsor oficial al Turneului Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA, de la prima ediţie a acestuia, în anul 2006. Coca-Cola este prezentă pe toate stadioanele gazdă ale meciurilor din cadrul Cupei Mondiale™ FIFA încă din anii 1950.