Turneul Naţional Stradivarius Bach to Basics, al violonistului Alexandru Tomescu, a luat sfârşit. Concertele caritabile sustinute de violonist în 12 oraşe ale ţării s-au bucurat de un real succes. mediaTRUST prezintă vizibilitatea evenimentului muzical în mass media şi publicitate.
Potrivit analizei mediaTRUST turneul a înregistrat 529 materiale publicate în perioada 10-30 aprilie 2013.
Evenimentul a avut o vizibilitate crescută în mediul online: 228 de materiale publicate pe internet, 261 de materiale înregistrate în social media (facebook.com – 223 materiale, bloguri – 19, twitter.com – 19), 33 materiale publicate în presa scrisă.
De asemenea se poate observa o distribuţie relativ constantă a materialelor ce au avut ca subiect concertul Bach to Basics, în perioada desfăşurării evenimentului.
10 mai 2013 este ziua în care Turneul Stradivarius a debutat la Braşov, înregistrând cele mai multe materiale (65).
Prin intermediul aplicaţiei admonit, mediaTRUST prezintă vizibilitatea evenimentului caritabil în publicitate. Numărul total de reclame difuzate cu Turneul Stradivarius în perioada 1-30 mai 2013, este de 517. Distribuiţia reclamelor pe canalele media este vizibilă în graficul de mai jos.
Analiza arată o pondere mai ridicată a reclamelor pe posturile de televiziune (451), urmate de cele difuzate la radio (59) şi presa scrisă (7).
Tabelul indică sursele media care au difuzat cel mai mare număr de reclame şi valoarea estimativă a acestora.
Canalele media cu cele mai multe reclame difuzate sunt TVR 1 cu 197 de reclame, urmat de TVR News cu 138 de reclame, Europa Fm cu 59 de reclame.
sursa |
nr. de spoturi |
cost (euro) |
TVR1 |
197 |
448.915 |
TVR News |
138 |
41.400 |
TVR2 |
91 |
111.100 |
Europa FM |
59 |
3.700 |
Money.ro TV |
25 |
7.500 |
Adevărul |
2 |
3.192 |
Adevărul de Weekend |
1 |
3.723 |
Dilema Veche |
1 |
819 |
Q Magazine |
1 |
6.000 |
Revista 22 |
1 |
225 |
Şapte seri |
1 |
2.000 |