Flanco, partenerul principal al turneului naţional Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012
Turneul Noaptea Devoratorilor de Publicitate, un eveniment organizat de 4 ACE şi MSA Events, începe seria de spectacole în ţară în Braşov, pe data de 22 septembrie 2012. Braşov, primul dintre oraşele incluse în turneul național, găzduieşte anul acesta la Patinoarul Olimpic cel mai popular eveniment dedicat publicității, organizat în România din 1995 şi susţinut anul acesta de către Flanco, cel mai apreciat retailer electroIT. Următoarele evenimente Noaptea Devoratorilor de Publicitate vor avea loc în Galați – 28 septembrie, Constanța – 5 octombrie, Arad – 12 octombrie, Iași – 19 octombrie, Timișoara – 26 octombrie, Cluj – 3 noiembrie.
Sub conceptul de “energie pentru creativi”, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 este un eveniment dedicat pasionaţilor de reclame, în care, timp de 8 ore, publicul vizionează 290 de spoturi din toată lumea. Anul acesta, selecţia lui Jean Marie Boursicot include un record de reclame românești selectate – 13, iar spotul românesc Gelozia – IQads – deschide evenimentul.
Partenerul principal al evenimentului este Flanco, care, prin această inițiativă, pune la dispoziţia celor pasionaţi de advertising toate ingredientele cu priză necesare cultivării creativităţii. Flanco este prezent cu 14 magazine în cele 7 oraşe în care ajunge turneul Noaptea Devoratorilor de Publicitate.
Parteneri media
Partenerii media ai evenimentului sunt postul de televiziune MTV România, postul de radio Pro FM, publicațiile Playboy, The One, InStyle și Șapte Seri, site-urile playboy.ro, one.ro, apropo.ro, 220.ro, iqads.ro. Blogger-ul oficial al evenimentului este Cabral (cabral.ro).