Bucureşti a găzduit ultimul party J&B „THE BEAT”
BEAT-uri, varietate de genuri muzicale, jocuri de lumini şi sute de bucureşteni au fost ingredientele party-ului J&B, în Bucureşti, club Bellagio, vineri, 8 aprilie.
J&B, Sensor şi Raluk au incendiat atmosfera la Bucureşti şi au creat împreună cu partystarterii prezenţi primul videoclip interactiv live ce poate fi urmărit şi votat pe site-ul www.feelthebeat.ro şi pe pagina de facebook a turnelului J&B Facebook.
Campania J&B „THE BEAT” anunţă că orice party poate începe spontan, cu doar un simplu BEAT, oricum şi oriunde. BEAT-urile însoţite de atitudinea potrivită, bună dispoziţie, oameni şi băutura preferată sunt componentele esenţiale ale celor mai reuşite petreceri.
„Am început turneul naţional de petreceri J&B THE BEAT cu o petrecere explozivă în Braşov şi am continuat în acelaşi ritm la Constanţa, Iaşi, Sibiu, Cluj. Vineri, 8 aprilie, turneul s-a încheiat în forţă în Bucureşti. În toate cele 6 oraşe, românii au dovedit că {mosimage}pot începe un party oriunde şi oricând, iar rezultatul fiecărei petreceri a fost cu adevărat în spiritul J&B: inovativ, suprinzător, inedit şi lista poate continua”, a declarat Alina Ionescu, brand manager J&B, Sollers PPD.
În noaptea de 8 aprilie, J&B a recomandat participanţilor la party-ul „The BEAT” să consume produsele sale în mod responsabil prin mesaje distribuite în locaţii şi în jurul acestora.
We’ve started the party în toată ţara, we’ve found the BEAT!