Campania promovată exclusiv prin rețelele de socializare afișează în timp real reacțiile câștigătorilor pe cel mai mare ecran outdoor din Europa continentală
În această toamnă, agenția Tuio a provocat bucureștenii să se înscrie în singurul joc de noroc unde toată lumea câștigă produse marca Sephora, în cadrul unui proiect realizat pentru cunoscutul retailer de cosmetice. Beauty Jackpot, jocul dezvoltat după modelul aparatelor slot-machine din cazinouri, a fost instalat în fața magazinului Cocor din București, adunând sute de fani Sephora în perioada 20 – 26 octombrie. Campania va continua, urmând să se desfășoare în zilele de 25 și 26 noiembrie în incinta Sun Plaza din București.
Aparatul Beauty Jackpot a fost conectat la display-ul magazinului Cocor, astfel că toți cei care trăgeau de manetă își puteau vedea reacția în timp real pe ecranul magazinului de pe Bulevardul Ion C. Brătianu. Cu ajutorul agenției Tuio, experiența unui concurs obișnuit a devenit o adevărată clipă de celebritate pentru jucători, fiecare participant putându-se bucura de câteva secunde de faimă, aceștia fiind priviți de trecătorii aflați în zona Unirii-Cocor-Universitate, dar și de prietenii care vizionau stream-ul live online.
Concursul a fost comunicat exclusiv pe pagina de Facebook Sephora România, administrată de agenția Tuio, participanții fiind nevoiți să se înscrie în prealabil în aplicația de concurs dedicată pentru a putea participa în concurs. În cadrul promoției au fost oferite exclusiv produse Made in Sephora. Pe lângă premiile câștigate pe loc, participanții au fost automat înscriși în tombola finală pentru premiul cel mare, cumpărături Made in Sephora timp de un an de zile.
Conceptul, designul si implementarea aparțin în întregime agenției Tuio si reprezintă un nou tip de campanie ce îmbină viralitatea platformelor de socializare online cu experiența inegalabilă a unui joc “real” offline. Elementele virale precum mecanismul de înscriere în concurs și sistemul de publicare a pozelor câștigătorilor de la fața locului au amplificat expunerea campaniei. Așa cum “like-ul” reprezintă o acțiune de tip “Open Graph” pe Facebook, campania a utilizat multiple acțiuni precum “X s-a înscris” si “X a câștigat”, pe care utilizatorii le-au publicat pentru a promova viral aplicația.
„Pentru că am primit un număr de înscrieri mult mai mare decât era prevăzut și pentru că participantele au fost extrem de încântate de conceptul concursului, putem spune că ne-am îndeplinit misiunea. Am făcut numeroase fane mai fericite, invitându-le pentru câteva momente în universul magic Sephora, departe de rutină, acolo unde produsele de make-up te fac să te simți ca o vedetă. Acest proiect demonstrează capacitatea creativă și tehnică a echipei noastre,” a spus Ludwig Petre, Managing Partner, Tuio.
În continuare, consumatorii sunt invitați să urmărească filmulețul de “making-of” al campaniei și pagina de Facebook Sephora.