“VITRUVIAN”
Pe 19 martie 2015, într-un cadru rafinat, la Sofa Restaurant, a avut loc evenimentul de lansare a colecţiei primăvară-vară 2015 „VITRUVIAN” by Tudor Personal Tailor. Clienţii, partenerii, presa, bloggerii şi iubitorii brandului au admirat noile creaţii pe care echipa Tudor le-a pregătit pentru acest sezon. Tudor Personal Tailor a lansat şi un nou catalog de prezentare, a anunţat deschiderea unui nou showroom în Bucureşti, precum şi lansarea magazinului online.
Numele colecţiei, VITRUVIAN, este inspirat din celebra operă de artă „Omul Vitruvian” realizată de Leonardo da Vinci, considerată etalonul perfecţiunii umane, reprezentând deopotrivă conceptul de „made to measure” care stă la baza acestui brand.
Ţinutele propuse pentru noua colecţie ţin cont de tendinţele sezonului cald şi de necesitatea de confort specifică perioadei călduroase, păstrând în acelaşi timp eleganţa clasicismului specifică brandului. Majoritatea ţesăturilor au în compoziţie lână de cea mai bună calitate, in şi mohair. Acestea au fost alese cu grijă din ultimele colecţii ale marilor producători.
Prezentarea de modă a debutat cu proiectarea unui film cu prezentarea colecţiei, surpriza serii fiind când modelul de pe ecran s-a transpus din film în mijlocul publicului, continuând defilarea. Au fost prezentate ţinute business, smart-casual, dar şi de ocazie.
Numeroase personalităţi din media, din lumea modei şi din mediul de afaceri s-au bucurat de seara oferită de organizatori şi parteneri. Maşina oficială a evenimentului a fost Jaguar XJ, pe care invitaţii au avut ocazia să o admire şi să o testeze. Delicatesele culinare au fost completate de ciocolata belgiana Leonidas. Evenimentul a fost realizat în parteneriat cu: Sofa Restaurant, Alira, Jaguar, El Unico şi Brands International.