Aceasta pare să fie întrebarea pe care și-o pune personajul întruchipat de Pavel Bartoș în cele mai noi spoturi de la Romtelecom care vorbesc, în continuare, despre televiziune și continut de cea mai bună calitate.
Execuțiile dramatizează varietatea de canale oferite de Romtelecom și dilema cu care se confruntă consumatorul de televiziune, ale cărui pasiuni sunt împarțite între documentare de top, filme de cea mai buna calitate și competiții sportive de anvergură.
Conținutul TV despre care vorbește Romtelecom în cele doua executii se traduce printr-o ofertă bogată de documentare, filme si sport in exclusivitate.
Pe scurt, Romtelecom le oferă noilor săi clienți, pachete de televiziune, internet și voce, care includ și o tabletă Samsung Galaxy Tab P3110, fără niciun cost suplimentar. Iar prin intermediul acestei tablete, clienții au acces la documentare premium BBC Knowledge despre natură, istorie, știință și călătorii până la data de 30 septembrie 2013, cu ajutorul aplicației „Dolce Mobile TV for tablets” din Google Play și a codului de acces primit odată cu tableta.
Tot de la această dată, clienții noi care aleg doar serviciul de televiziune prin satelit de la Romtelecom, pot beneficia timp de 12 luni, de numărul maxim de canale TV la prețul pentru abonamentul minim, adica pentru doar 28 lei/lună, TVA inclus, clienții primesc 99 de canale TV.
Printre acestea se regăsesc și canalele BBC Knowledge și Discovery, aflate în topul preferințelor clienților, precum și canale oferite în exclusivitate sau premieră de Romtelecom, cum sunt Dolce Sport si canalele de film ShortsTV și AXN Spin. Mai multe detalii despre oferta aici.
Echipa Romtelecom care a lucrat pentru realizarea campaniei este: Roxana Baias (Director Coordonator Marketing și Managementul Produselor), Ruxandra Rău (Director Marketing Segment Rezidential), Gratiela Sevastita (Senior Marketing Specialist), Gabriela Lulea (Senior Marketing Specialist), Ioana Corcodel (Media Specialist), Georgiana Petruța Pelin (Marketing Communication Reprezentative).
Echipa GMP Advertising implicată în proiect este formată din: Olivia Bașag (Group Creative Director), Alina Zaharescu (Senior Art Director), Laur Răboj (Copywriter), Mihai Gongu (Creative Director), Ioana Cadîr (Account Director), Irina Angelescu (Account Manager), Radu Teodorescu (AV Producer), Ioana Gheorghiţa (Head of Strategy), Monica Bondoc (DTP), Daniel Chișescu (DTP), Vali Năstase (Graphic Designer), Adrian Macea (Graphic Designer), Bogdan Stanciu (Head of Design).
Spoturile TV au fost produse cu casa de producţie Studio Set.