Trout & Partners Romania, parte a reputatei retele internationale de consultanta de marketing, Trout & Partners, infiintata de Jack Trout, isi va extinde echipa cu cel putin doi specialisti seniori in marketing. Procesul de selectare a noilor colaboratori va fi derulat pe parcursul lunii decembrie 2007 si va fi continuat si in 2008, in functie de ritmul de dezvoltarea a biroului de consultanta de marketing din Bucuresti.
Motivul pentru care am luat decizia de a ne mari echipa este foarte simplu: volumul de munca va deveni in cel mai scurt timp prea mare pentru formula de lucru in care ne aflam acum. Nivelul business-ului s-a dublat numai in ultimele 6 luni, iar gradul de implicare a celor trei consultanti existenti in proiectele desfasurate pentru clientii din portofoliu este de 100%. O echipa marita ne va ajuta sa capitalizam toate oportunitatile de business de pe o piata care isi manifesta tot mai vizibil nevoia de consultanta specializata de marketing, explica Daniel Micu, Senior Partner Trout & Partners.
Noii membri seniori ai echipei Trout&Partners vor fi selectati in urma analizarii CV-urilor si a unui interviu cu cei trei parteneri din Romania. Jack Trout isi va da girul final, odata cu urmatoarea vizita in Romania in prima parte a anului 2008.
Criteriile de selectie sunt: peste 10 ani de experienta relevanta in marketing, spirit antreprenorial si sa-l fi citit si inteles pe Jack Trout.
10 ani de experienta relevanta in marketing. Trout&Partners este compusa exclusiv din specialisti seniori. Acest nivel ridicat de expertiza asigura un ritm de lucru mai alert si un timp de luare a deciziilor mult mai scurt, in beneficiul direct al clientului.
Spirit antreprenorial. Fiecare dintre membrii seniori desfasoara atat activitati de new business, cat si de gestionare a proiectelor de strategie de marketing castigate.
Sa-l fi citit si inteles pe Jack Trout. Modelul de lucru Trout&Partners contine 4 pasi simpli si este preluat si aplicat peste tot in lume de catre birourile Trout&Partners: analizarea contextului competitiv, definirea strategiei de diferentiere, identificarea elementelor de sustinere si apoi definirea actiunilor de implementare a strategiei.
“Pe scurt, sistemul este unul antreprenorial. Daca un colaborator produce 100.000 de euro intr-un an, 100.000 de euro va avea in cont. Vorbim despre un procent stabilit de comun acord la inceputul fiecarui proiect, nu despre un salariu. Sistemul este verificat in toate birourile Trout&Partners din intreaga lume. In plus, va fi partener cu Jack Trout si va intra intr-o retea de consultanti de marketing respectata peste tot in lume”, incheie Daniel Micu.
{mosloadposition user10}