Triumph Motorcycles a introdus o nouă îmbunătățire a suspensiei sale avansate semiactive Showa pentru noua linie Tiger 1200 care a fost lansată pentru prima dată în noiembrie 2021.
Noul sistem de reducere activă a preîncărcării a fost dezvoltat pentru a reduce preîncărcarea suspensiei spate pe măsură ce Tiger 1200 încetinește, permițând astfel reducerea înălțimii șeii.
Pentru modelele GT, GT Pro și GT Explorer există în prezent două setări ale înălțimii șeii: 850 mm și 870 mm, în timp ce pentru Rally Pro și Rally Explorer acestea sunt 875 mm și 895 mm. Prin intermediul opțiunii de montare a unei șei joase, clienții au deja posibilitatea de a coborî poziția șeii cu încă 20 mm, beneficiind astfel de o înălțime minimă a șeii de 830 mm pentru familia GT și de 855 mm pentru familia Rally.
Noua funcționalitate de reducere activă a pretensionării permite reducerea suplimentară a înălțimii șeii. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, aceasta poate reduce înălțimea șeii cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind pilotului mai multă comoditate și încredere. Noii clienți vor putea accesa această nouă funcționalitate de preîncărcare minimă prin simpla apăsare a butonului “Home” de pe blocul cubic de comenzi timp de o secundă.
Steve Sargent, Chief Product Officer, a declarat: “Noua gamă Tiger 1200 este deja un succes global, atrăgând noi fani și crescând cota de piață a Triumph pe această piață extrem de competitivă. Această nouă funcționalitate poate fi activată din mers, ceea ce o face și mai accesibilă, coborând centrul de greutate la viteze reduse și oferind motocicliștilor mai multă încredere la viteze scăzute și un contact mai bun cu solul în momentul în care se opresc.”
Noua actualizare va fi disponibilă pentru clienții existenți ai modelului Tiger 1200 prin intermediul distribuitorului lor, la următoarea revizie.
Modelul complet nou Tiger 1200 a fost conceput pentru a fi cea mai capabilă, agilă și manevrabilă motocicletă de aventură de mare capacitate din lume. Gama sa include familia GT, creată pentru o călătorie perfectă de aventură orientată spre șosea, și familia Rally, perfectă pentru o aventură pe toate tipurile de teren. Tiger 1200 GT Explorer, cu rezervorul său de 30 de litri, a fost chiar motocicleta aleasă de campionul mondial de enduro Ivan Cervantes, atunci când a doborât recordul pentru parcurgerea celei mai mari distanțe în 24 de ore pe o motocicletă.