Tripsta va participa pentru prima dată la un târg de joburi din România, odată cu prezența la Angajatori de Top în perioada 4-5 aprilie. Conform reprezentanților companiei, în 2014 vor recruta 20 de persoane pentru departamentul de Customer Support și intenționează să găsească o parte dintre viitorii membri ai echipei la evenimentul care are loc la București la începutul lunii aprilie.
"Considerăm că participarea la târgurile de joburi reprezintă o modalitate mai eficientă pentru a ne recruta viitorii angajați decât anunțurile simple, pe care nu vrem să ne bazam. În plus, târgurile de joburi sunt o ocazie de a intra în contact cu un număr mare de candidați într-un timp redus, lucru important mai ales atunci când cauți să recrutezi pentru poziții cu cerințe variate. Speram să găsim mulți tineri cu potențial și ambițioși care să devină noii noștri colegi și care să beneficieze cât mai curând de posibilitățile de dezvoltare și promovare internă pe care le oferim", a declarat Roza Tapini, HR Manager.
La Angajatori de top, Tripsta caută în special persoane care să se alăture departamentului de Customer Support al companiei, care urmează să fie extins cu 20 de noi membri până la finalul acestui an. Compania vrea să recruteze persoane care să deruleze activități în principal pentru piețele vorbitoare de engleză și spaniolă dar și pentru alte piețe, precum Franța, Italia, Turcia, Rusia și Polonia.
Pe lângă pozițiile disponibile în cadrul departamentului de Customer Support, Tripsta urmărește să recruteze și candidați tineri și talentați pentru poziții de entry level în cadrul departamentului său de marketing online.
Care sunt cerințele Tripsta pentru Customer Support?
Candidații trebuie să vorbească fluent engleză, spaniolă, franceză, italiană, turcă, rusă sau poloneză, să fie persoane pline de energie care să caute mereu să își îmbunătățească cunoștințele profesionale, pasionate de noile tehnologii și de industria turismului. În plus, viitorii angajați ai tripsta trebuie să lucreze bine în echipă și să aibă abilități avansate de comunicare.
Dupa încheierea procesului de recrutare, noii angajați ai Tripsta vor participa la programe de formare și workshopuri interne, în cadrul cărora se vor familiariza cu turismul online și cu sistemele utilizate în cadrul companiei (Amadeus, Worldspan etc). Trainingurile realizate intern durează aproximativ 30 de zile și includ sesiuni dedicate pentru fiecare dintre sistemele folosite de companie.
Tripsta va oferi noilor angajați posibilitatea de a se dezvolta profesional în cadrul companiei: în funcție de abilitățile demonstrate, o parte dintre angajații recrutați chiar acum pentru Customer Support putând ajunge să fie parte din alte departamente sau să ocupe poziții pe nivele superioare. Acest lucru este o realitate în cadrul Tripsta, care are în echipă un număr mare de profesioniști care și-au început parcursul în departamentul de Customer Support și au devenit apoi team leaderi sau au trecut în alte departamente, unde și-au asumat poziții de coordonare.
Participarea la Angajatori de top este prima pentru Tripsta la un târg de joburi în România, după ce compania a fost prezentă la evenimente similare, organizate în Grecia, precum Career Days al kareer.gr, cel mai mare portal de job-uri din Grecia sau Târgul de Cariere pentru absolvenții Universitatii de Economie și Afaceri din Atena.
Tripsta este o agenție online de turism care a avut, în 2013, o cifră de afaceri la nivel internațional de 190 milioane de euro, aproape dublu comparativ cu 2012 (97 milioane de euro). În Romania, Tripsta a avut în 2013 o cifră de afaceri de 2.5 milioane de euro, în creștere cu 80% față de 2012, și estimează că va ajunge la circa 4.5 milioane de Euro în 2014.
Tripsta are în prezent trei sedii: sediul principal din Atena, cel din București care funcționează ca centru operațional și cel din Sao Paolo (Brazilia), care acoperă regiunea Brazilia și America de Sud. Centrul din București este primul deschis în afara Greciei și a înregistrat o creștere susținută pe parcursul ultimului an, atât din perspectiva serviciilor furnizate pe plan local și la nivelul grupului cât și ca număr de membri ai echipei.