Campania Cod Verde iniţiată de grupul Realitatea-Caţavencu continuă. Românii sunt invitaţi să trimită propriile proiecte de mediu. Cele mai bune dintre ele vor fi implementate, începând din primăvară.
"Anul acesta, de Sfinţii Mihail şi Gavriil, am primit o mulţime de cadouri foarte diferite faţă de cele pe care le primeam până acum. În loc de sticle de vin şi de parfumuri, prietenii mi-au dat arbuşti de plantat. Dacă acest mesaj a ajuns la telespectatori după campania ‘România prinde rădăcini’, înseamnă că am pornit bine. E ceea ce vă propunem şi dumneavoastră. Daţi-ne un semnal de solidaritate şi de prietenie, trimiţându-ne proiectele prin care vreţi să faceţi România mai curată şi mai naturală si vă vom sprijini" a afirmat realizatorul TV Mihai Tatulici, promotor al campaniei „România prinde rădăcini”.
Ca şi luna trecută, cea de-a doua zi de Cod Verde, 14 noiembrie, va fi semnalizată de toţi membrii grupului Realitatea-Caţavencu, alături de partenerii programului, prin afişarea culorii verde în diverse combinaţii grafice. La nivel editorial, toate produsele trustului vor aborda problema reciclării deşeurilor. Vor fi analizate, în detaliu, mijloacele şi resursele necesare pentru implementarea unui astfel de sistem eco-benefic, precum şi efectele distrugătoare ale depozitării inadecvate de gunoaie asupra mediului inconjurător, sănătăţii oamenilor şi a economiei.
Mai mult, începând de vineri, toţi cei care sunt martorii unui abuz ecologic sau deţin soluţii de salvare a ecosistemului natural au ocazia de a le face cunoscute ţării întregi, respectiv de a primi susţinere pentru realizarea lor. În acest sens, oamenii sunt îndemnaţi să trimită proiectele lor pe adresa de e-mail codverde@gruprc.ro. Acestea vor fi postate pe CodVerde.ro, unde vor putea fi votate. Cele mai bune dintre ele vor primi suport pentru implementare, odată cu venirea primăverii.
„România prinde rădăcini”, prima acţiune publică de amploare desfăşurată sub deviza „Cod Verde”, a fost demarată pe 28 octombrie de Realitatea TV. La împădurirea celor trei judeţe, din Moldova, au contribuit mii de voluntari: vedete, oameni simpli, demnitari, autorităţi centrale şi locale, oameni de televiziune, voluntari din ONG-uri, reprezentanţi ai unor organisme de protecţie a mediului, precum şi ai unor companii româneşti cu reputaţie.
Cod Verde – care dispune şi de un website propriu, www.codverde.ro – este primul program ecologic complex de protejare a mediului înconjurător, iniţiat de grupul Realitatea-Caţavencu, pentru a atrage atenţia asupra problemelor ecologice şi a responsabiliza cât mai mulţi dintre români.
Realitatea-Caţavencu, singurul grup de media integrat din România şi care promovează presa de calitate, include Realitatea TV, Academia Caţavencu, Cotidianul, Radio Guerrilla, Money Channel, Business Standard, Money Express, Iqads, Romantica, 24FUN, Tabu, precum şi agenţia de presă NewsIN şi reţelele de digital signage Monopoly TV şi Zoom.
{mosloadposition user10}