de la Senior Software
Trima – Birotica & Papetarie, distribuitor si importator de produse de papetarie si birotica, isi gestioneaza mai eficient afacerea cu solutia ERP de la Senior Software si urmareste cresterea vanzarilor online prin intermediul platformei integrate de comert electronic SeniorE-commerce – SeniorERP.
Trima s-a infiintat in anul 2008 si distribuie articole de prezentare, organizare si arhivare, instrumente de scris, accesorii de birou, mobilier de birou etc. In prezent, compania se afla in primii 10 furnizori de papetarie din Romania, fiind printre primele firme de profil aparute pe piata locala.
Odata cu dezvoltarea afacerii, sistemul informatic utilizat anterior nu a mai putut tine pasul cu nevoile companiei. Informatiile incomplete sau eronate despre stocuri si preturi, dificultatile intampinate in accesarea acestor date, precum si imposibilitatea implementarii in timp util a schimbarilor legislative erau doar cateva dintre problemele cu care se confrunta Trima.
De aceea, managerii au decis sa se orienteze catre o solutie informatica integrata, flexibila si de ultima generatie tehnologica, capabila sa sustina dezvoltarea companiei. Astfel, au ales SeniorERP – solutia dedicata managementului resurselor companiei, pe care au integrat-o ulterior cu portalul de vanzari online SeniorE-commerce.
„In alegerea solutiilor au contat atat experienta Senior Software in domeniul nostru de activitate, cat si faptul ca sunt sisteme dezvoltate local, adaptate la legislatia si sistemul nostru contabil. Iar dupa parerea mea, beneficiul major al utilizarii unui sistem ERP este partea de rapoarte, radiografia aceasta pe care o poti face in orice moment asupra afacerii. Mie, ca manager, mi-a simplificat mult viata. Lucruri pe care inainte le faceam in doua zile acum le fac in doua ore. Spre exemplu, comisioanele agentilor de vanzari obisnuiam sa le calculez manual, insa acum le stabilesc pe baza rapoartelor intr-un timp mult mai scurt.”, a declarat doamna Cornelia Radovici, Proprietar Trima – Birotica & Papetarie.
Pe langa aceste beneficii, implementarea sistemului ERP de la Senior Software a facilitat accesul in timp real la informatiile privitoare la comenzi, preturi si situatia stocurilor, ceea ce a dus la micsorarea timpului de raspuns la solicitarile clientilor si implicit cresterea calitatii relatiilor cu acestia. Mai mult, intuitivitatea crescuta a interfetei aplicatiei a permis adaptarea rapida a angajatilor la noul sistem si scaderea semnificativa a timpului de operare.
Data fiind tendinta clientilor de a se indrepta catre mediul online, precum si presiunea din partea companiilor multinationale, managerii Trima au decis sa isi dezvolte canalul de comert online prin implementarea solutiei SeniorE-commerce si integrarea acesteia cu sistemul ERP.
“Intr-adevar, inca sunt oameni care prefera sa comande prin canalul clasic, telefon sau fax, dar ponderea mai mare se muta in online si neavand un site asa cum trebuie pierzi o mare parte din piata. Mai mult, sunt clientii mari, companiile internationale, care au foarte multe departamente si vor sa faca achizitiile centralizat, prin urmare ii solicita furnizorului un site unde sa se inregistreze, sa vada preturile, angajatii sa isi puna in cos produsele si la sfarsitul lunii sa primeasca o singura factura. Acest lucru nu se poate face daca nu ai un site integrat cu sistemul ERP, este imposibil.”, a adaugat doamna Cornelia Radovici.
In urma integrarii magazinului online cu SeniorERP, Trima a obtinut beneficii precum: accelerarea procesului de cumparare online prin actualizarea automata a informatiilor prezentate pe site, eliminarea erorilor umane deoarece datele nu mai trebuie prelucrate manual si scaderea timpului de livrare pentru ca toate comenzile plasate online ajung direct in ERP si sunt procesate mai repede.
Trima – Birotica & Papetarie distribuie produse apartinand unor branduri de renume precum: Rapesco, Leitz, Hewlett Packard, Canon sau Esselte – lider mondial in productia de papetarie, cu un portofoliu de peste zece mii de produse.