Compania Bergenbier S.A. și Leo Burnett Group lansează un nou spot Noroc, continuând direcția strategică a brand-ului “Gustul meșteșugit, nu nimerit”. După ce în 2014 Potcovarul a dezvăluit secretul potcoavelor norocoase, acum publicul face cunoștință cu Trifoiarul, care are o misiune mai puțin obișnuită: să obțină trifoiul cu patru foi.
Lumea aparte din spoturile Noroc s-a născut din ADN-ul mărcii și din valorile consumatorilor noștri. Le vorbim oamenilor despre noroc și despre credința că norocul nu e niciodată întâmplător, ci apare doar atunci când participi cu efort, pricepere și pasiune. Personajele de poveste care guvernează această lume, adevărați ambasadori de brand, împărtășesc pasiunea lor pentru lucrul bine făcut, pasiune care se regăsește și în procesul de fabricare a berii Noroc.
“Am dorit încă de la început să creăm o lume Noroc recognoscibilă și aparte. Fundamentul mărcii, pornit încă din campania de anul trecut, pleacă de la valorile oamenilor și de la lucrurile magice pe care ei le creează cu mâinile lor, în viața de zi cu zi. Noroc este până la urmă un facilitator al acestui miracol. În lumea Noroc, magic a fost și procesul creativ, campania venind practic de la sine. Ţin să le mulțumesc din tot sufletul, atât brand managerilor din echipa Noroc, cât și celor din echipa Leo Burnett, pentru farmecul și impactul pe care l-au adus în comunicarea acestei mărci”, a declarat Mihai Bonca (Director Marketing, Bergenbier S.A.).
“Trifoiarul este un maestru al universului său și nimic nu e prea mult pentru a face să răsară a patra foaie de trifoi, cea norocoasă: nici roua pusă calculat, cu pipeta, nici recitalul la vibrafon cu care răsfață plantele zi de zi. Norocul nu întârzie să apară, dovadă că atenția la detalii, grija și pasiunea sunt ingrediente care stau în spatele gustului meșteșugit.
Bineînțeles, băutul aldămașului – ritual vechi românesc – pecetluiește de fiecare dată lucrul bine făcut”, a declarat Cristian Buha (Brand Communication Manager, Leo Burnett Group).
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
– din partea Leo Burnett Group: Adina Teodorescu (Senior Copywriter), Dinu Gojan (Senior Art Director), Victor Stroe (Planning Director), Sorin Deleanu (A/V Production Manager), Adi Vlad (Illustrator), Cristian Buha (Brand Communication Manager), Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer);
– din partea Bergenbier S.A.: Anca Stoica (Brand Manager), Teodora Agafitei (Jr. Brand Manager), Mihai Bonca (Marketing Director).
Noroc s-a născut în anul 2000 ca o bere românească populară – numele sugestiv al mărcii, “Noroc”, inspirând voioșie și poftă de viață. Ambiția acestei mărci a fost în permanență ghidată de nevoia de a răspunde ocazilor de consum din segmentul economic. Campaniile Noroc au încercat să pună în valoare atributele mărcii, care aduc constant aprecierea consumatorilor.
Fidel mentalității potrivit căreia întinzându-te după stele poate nu vei atinge întotdeauna una, dar nici nu te vei întoarce cu un pumn plin de noroi, Leo Burnett Group este într-o permanentă căutare a excelenței. Integrând competențele de advertising ale Leo Burnett cu cele de digital ale iLeo și cele de shopper marketing ale Arc, Leo Burnett Group vine cu o abordare cu adevărat integrată și propune un model de business proaspăt, cu soluții de business concrete și nu doar o valorificare a competențelor din diversele departamente ale agenției.