Începe a treia ediţie a concertelor Trident
La fel ca şi în anii anteriori, operatorul sibian de big retail, Trident Trans Tex, mulţumeşte clienţilor săi şi le răsplăteşte fidelitatea printr-un turneu muzical de anvergură. Pregătirile au ajuns pe ultima sută de metri: trei zile ne mai despart de primul concert, ce va avea loc în Sfântu Gheorghe, în data de 02 septembrie 2007, sub patronajul celui mare lanţ de hypermarketuri cu capital 100% autohton, Trident Trans Tex. Turneul Trident 2007 traversează patru oraşe: Sfântu Gheorghe, Mediaş, Deva şi Sibiu, în fiecare dintre ele aducând cu sine un spectacol de mari dimensiuni, adresat unui public estimat la 20.000 de persoane, de toate vârstele si pentru toate gusturile. Aflate deja la cea de-a treia ediţie, organizarea acestor evenimente face parte din conceptul original ce caracterizează politica de fidelizare a clienţilor Trident care vor avea ocazia, şi anul acesta, să asiste la concerte în aer liber, susţinute de cele mai în vogă trupe româneşti ale momentului.
Evenimentele se vor întinde pe durata unei întregi zile, oferindu-le celor prezenţi posibilitatea de a se relaxa la o petrecere câmpenească de nota 10, în timp ce micuţii sunt aşteptaţi cu jocuri, concursuri, animaţie, face painting si baloane împletite. Toate acestea vor culmina cu concertele în aer liber ce vor închide spectacolul şi, desigur, cu nelipsitul foc de artificii.
Programul evenimentelor din acest an este următorul:
– Sfântu Gheorghe: 02 septembrie. Invitaţi: Transylmania, Activ şi Direcţia 5
– Mediaş: 16 septembrie. Invitaţi: Cristina Rus, Fly Project şi Proconsul
– Deva: 23 septembrie. Invitaţi: Ansamblul Haţegana, Dj Project şi Proconsul
– Sibiu: 30 septembrie. Invitaţi: Cristina Rus, Iris şi Uriah Heep
Turneul Trident este la cea de-a treia sa ediţie, acesta fiind însă primul an în care evenimentele au luat o asemenea amploare, dat fiind faptul că reţeaua Trident numără acum patru locaţii şi se pregăteşte pentru a cincea, ce va fi deschisă la finalul lunii octombrie, în Alba Iulia. Accesul la concertele ce fac parte din acest şir de evenimente este liber pentru posesorii de card Trident client fidel sau se face pe bază de invitaţie. Invitaţiile se pot obţine participând la concursurile organizate de partenerii media în fiecare dintre locaţiile Trident.
În Sfântu Gheorghe, Turneul Trident 2007 este susţinut mediatic de: Observatorul de Covasna, Szekely Hirmondo, Yoo Magazine, Slager Radio, Radio Sepsy şi Radio Loco, iar partenerii principali ai evenimentului sunt Pepsi şi Ciuc.
Turneul Trident 2007 este un rezultat al excelentei colaborări pe care Trident Trans Tex o derulează cu partenerii săi de afaceri, susţinători ai evenimentelor anuale desfăşurate pentru clienţii reţelei: Alpin 57 Lux, Collini, Cristim, Elit, Macromex, Food 2000, Amicii, Lactis, Panalim, Best, Ursus, Bilancia, Bucium, Cristalul Munţilor, E Life Style, Hontfar Suvenir, Pepsi, Bucovina, Trimarq Trans Trade, Perfetti van Melle, Yplon, Zacareli, Top Vest Holding, Valentino, Wawi, Eti, Horker, Henkel, Carpatina, Victorinox, Carat, Cesiro House, Valco, MNC, Plus Computers Group, Globolro, Orkla, Untdelemn Bunica, Fuchs, Elgeka Ferfelis, Nestle, Rommac, Mustardino, L’Oreal, Skipper, Agro, Vancsa, Cleo, Herlitz, Noriel, Migdal-P, Wolomin, Evrika, Coca Cola, Alex&Comp, Pietroasa, Bella, Arhidesign, Bic, Tuborg, Pfanner, Euronet, Chio, Kandia Excelent, Laura Baldini, Mark&G, Mikada Food, Mike International, Mon Bebe, Panimon, Prestige Cristal, Rauch, Rostar, Burger, Trust LF Trade, Vel Pitar, Vincon, Caldion, Bakoma, Amalthia, Agro Company, Avicola Călăraşi, Bertis, Caroli, Decar, Espina, Florelia, Ati Cream, Paco, Ricado, Unicarm, Top Gel, Campofrio, Reinert, Kaviar House, Pure Water, Vox Maris, Estima Finance, Delaco.
Cel mai mare operator român de hypermarketuri cu capital 100% autohton, Trident Trans Tex deţine în prezent o reţea de 4 super şi hypermarketuri, localizate în Mediaş, Deva, Sfântu Gheorghe şi Sibiu. Planurile de extindere pentru această toamnă vizează deschiderea unui supermarket în Alba Iulia şi a unui hypermarket în Sibiu, iar pentru 2008, oficialii reţelei au anunţat deja inaugurarea, printr-o investiţie cuprinsă între 12 şi 20 de milioane, a încă două supermarketuri şi două hypermarketuri.
Succesul reţelei Trident stă în bună măsură în ambientul original şi deosebit al magazinelor, accentul căzând pe luminozitatea, generozitatea spaţiilor şi confortul oferite clienţilor săi, dar şi în apropierea de consumator prin nenumărate evenimente, tombole şi concursuri, toate acestea transformând magazinele Trident în locul ideal pentru cumpărături uşoare şi plăcute, sub sloganul “Preţuri mici în fiecare zi”.
{mosloadposition user10}