Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tribal Worldwide Romania devine agenția de digital și social media a brandului OPPO

Crina Stoian

În urma unui proces riguros de selecție, OPPO, lider mondial în domeniul tehnologiei, a ales agenția Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului în digital și social media.

OPPO este un brand intrat pe piața locală în 2020, un an challenging, iar rolul agenției de digital și social media va fi să poziționeze cât mai bine brandul, prin teritorii bine definite, campanii inovatoare pe platforme noi și conținut premium pentru comunitatea OPPO.

”OPPO este un brand inovator, cu o viziune foarte clară în ceea ce privește digitalul. Ne bucurăm că agenția Tribal Worldwide Romania a răspuns foarte bine briefului nostru și au intuit direcția pe care urmează să ne concentrăm în 2021.”, a declarat Crina Stoian, Digital Manager OPPO.

Crina Stoian
Crina Stoian

Tribal Worldwide Romania este agenția cu cel mai mare departament de social media din țară, iar adăugarea unui brand ca OPPO în portofoliu garantează expertiza de strategie și comunicare always on pe care agenția o oferă celor aproape 40 de branduri cu care lucrează.

”Încă din briefing ne-am bucurat că simțim o conexiune puternică cu acest brand, care trebuie să comunice cel puțin la fel de inovator ca produsele pe care le are în portofoliu. Viziunea noastră comună: Tribal-lider în social media + OPPO-lider în domeniul tehnologiei nu poate decât să genereze proiecte de succes, pe care abia așteptăm să le implementăm alături de noul nostru partener.”, a declarat Arnold Vieriu, Head of Social Media Tribal Worldwide Romania.

Arnold Vieriu
Arnold Vieriu

OPPO a fost fondat în 2004 și încă din primul moment și-a propus să ofere tehnologii inovatoare și experiențe revoluționare de utilizare a smartphone-urilor. In prezent, peste 320 de milioane de utilizatori din întreaga lume se bucură de performanța produselor și serviciilor OPPO.

OPPO este un brand global, cu o prezență în peste 40 de țări și regiuni și cu mai mult de 40.000 de angajați la nivel mondial. Compania va investi 7 miliarde de dolari până în 2022, pentru a aduce noi inovații pe segmentul tehnologiilor cheie hardware și software, punând accent pe dezvoltarea conectivității 5G, a algoritmilor de inteligență artificială (AI), realitate augmentată (AR), big data și altele, pentru a susține evoluția continuă a companiei ca un jucător global esențial în era 5G. În momentul de față, OPPO are 6 institute de dezvoltare și 4 centre de cercetare și dezvoltare în întreaga lume. Mai mult, în 2015, OPPO dedică o echipă dezvoltării tehnologiei 5G, iar unul dintre primele succese l-a reprezentat lansarea comercială a primului smartphone 5G din Europa, în luna mai 2019, în Elveția.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.