Sâmbătă, 20 ianuarie, a avut loc la Nuba Summervibes prima petrecere a anului 2018 care a marcat lansarea oficială a Trending Influencers (www.trendinginfluencers.com), cea mai nouă agenție de online influencers powered by Global, care aduce laolaltă câteva sute de influenceri cu comunități relevante în social media, pe domeniul lor de activitate. La petrecere au participat micro-influencers din toate cele 10 nișe diferite: beauty & fashion, men’s lifestyle, travel, luxury, sports, arts, entertainment, teenage, parenting și professionals, dar și influenceri de top precum Alina Ceușan și Carmen Grebenișan. Cele două bloggerițe, împreună cu Matei Dima (BRomania) au fost tot timpul la dispoziția celor prezenți pentru a răspunde tuturor curiozităților și întrebărilor legate de felul în care fiecare dintre ei poate deveni un influencer de succes pe zona lui de activitate.
Atmosfera a devenit incendiară atunci când au urcat pe scenă The Motans, ANTONIA, Blacklist și La Familia. Recitalurile lor au fost îndelung aplaudate, iar vedetele și influencerii au cântat și au dansat împreună cu ei.
Din repertoriul The Motans nu au lipsit cele mai de succes melodii ale trupei, „Weekend” cu Delia, piesă care a cucerit radiourile și televiziunile muzicale și a devenit „Piesa anului 2017”, dar și „Nota de plată”, în colaborare cu INNA, piesă care s-a situat pe locul I în topul radiourilor și televiziunilor muzicale în 2017. ANTONIA a venit însoțită la petrecere de mama și de soțul său, Alex Velea, care a și urcat pe scenă alături de La Familia. Puya și Sișu au reînviat conceptul de „bairam” și au cântat „sus pe bar” împreună cu toți cei prezenți în club. Show total au făcut și cei de la Blacklist care au cântat și au dansat pe deja celebra melodie „Tequila”, o piesă fresh cu un sound perfect pentru club, lansată anul trecut de Global Records.
Printre cei prezenți la lansarea Trending Influencers s-au numărat și alte vedete din industria muzicală și entertainment, precum Alex Velea, Doru Todoruț, Speak, Magda Pălimariu, Iuliana Pepene, băieții de la Noaptea târziu, MIRA, Alexia Eram, Giulia, DJ Sava, Selly, Ilie etc.
Ziua de sâmbătă a debutat cu un workshop la Joben Bistro București, care a adunat o mare parte dintre micro-influencerii deveniți parte a proiectului Trending Influencers, de altfel și primul workshop de acest fel organizat vreodată în România. Pe parcursul zilei, tinerii aspiranți la un loc de renume în această industrie au putut participa la trei paneluri de discuții, concentrate toate pe subiecte legate de felul în care pasiunea pentru blogging, vlogging și social media se poate transforma într-o adevărată meserie. Alexandra Hash (Manager Trending Influencers), Ionuț Rusu (stand-uper), Alina Cinciulescu (director de strategie la Global), Matei Dima (BRomania), Lucian Ștefan (fondatorul Global) și Alina Ceușan (Globan Influencers) au vorbit despre tendințe și tranduri, despre strategii și implementarea lor, dar și despre rolul foarte important pe care îl are fiecare influențator de opinie în parte. Conținutul este cel care trebuie să primeze și tot el este cel care face diferența între un succes temporar și unul de lungă durată. Toți cei prezenți au fost sfătuiți să își găsească propriul drum, să facă tot ceea ce ține de ei pentru a se diferenția de restul printr-un content de calitate și, poate cel mai important, să nu se lase impresionați de cifre. Tot ceea ce contează este umanul de dincolo de taste și ecrane.
Alina Ceușan: „Pentru mine a fost o plăcere să vorbesc în fața unor oameni atât de interesați de subiectele pe care le-am abordat – de la cum ar trebui să arate feed-ul de Instagram al unui influencer și până la sfaturi practice vis a vis de cum să începi un blog, vlog și săa îți formezi o comunitate purternică în online. M-a bucurat să văd mulți tineri pasionați care au venit cu întrebări spre mine în pauze, tineri care au idei și își doresc să aducă în online conținut de calitate prin tot ceea ce fac. Sunt convinsă că Trending Influencers va fi un real succes atât pentru agenții, cât și pentru cei implicați, având în vedere faptul că avem parte de talente în cele mai diverse domenii și niciunul dintre ei nu trebuie să înceapă de la zero barat, așa cum mulți dintre noi am facut-o. Eu una mi-aș fi dorit să am un mentor care să mă ajute să trec mai ușor peste primii pași în online, însă pentru mine inspirația a fost doar online – adică am urmărit blogurile internaționale, am comparat traseul succesului lor și am încercat să mă inspir de acolo ori de cate ori am avut nevoie. Aștept cu nerăbdare să văd noutpțile din feed-ul meu, pentru că îi am pe câțiva dintre ei sub lupă și sunt curioasă cum evoluează. Eu cred că în online, ca în orice alt domeniu de altfel, trebuie să faci totul cu pasiune, fără să te gândești la monetizarea imediată, iar cei care vor urma această cale, vor reuși.”
Trending Influencers oferă un spațiu comun creatorilor de conținut original pe nișa pe care o reprezintă, astfel încât să creeze cea mai relevantă platformă de digital content nișat, atât pentru consumatori, cât și pentru specialiștii din advertising sau pentru branduri. Cu o vastă experiență în social media, business și digital marketing, echipa Trending Influencers vine cu know-how și cu o viziune fresh, astfel încât această comunitate digitală să livreze conținut de calitate, original și inovator.