Trend Vision este cel mai important proiect de imagine dezvoltat de Wella.
Fiind unul dintre jucătorii principali din lumea modei şi hairstyling-ului, Wella recunoaşte trendurile, le influenţează şi le dezvoltă şi propune pentru anul 2006 patru tendinţe:
- techno nature
- real daydream
- world fusion
- gothic luxury
Detalii in acest material
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Cadouri corporate Sabon - Pentru o atmosferă de afaceri destinsă și rafinată
Constar Grup finalizează consolidarea Palatului Telefoanelor din București, un proiect de referință ...
La aniversarea primilor 7 ani de activitate, Franciza RO concept OSCAR ajunge la 90 de benzinării
Raportarea privind durabilitatea va impune un nou model de business în companii și va influența acce...
Black Friday 2024 a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență
Teama de eșec și accesul la finanțare, principalele bariere ale antreprenorilor din România. Studiil...
România și Marea Britanie își consolidează parteneriatele economice printr-un dialog strategic privi...