Cu Treişpe, clienţii magazinelor online pot primi comenzile în doar câteva ore
În linie cu strategia Fastius Curier de a reprezenta principala opţiune a magazinelor online pentru livrările în zona Bucureşti – llfov, compania a lansat recent un serviciu inovator, dedicat exclusiv magazinelor online. Cu ajutorul Treişpe, magazinele pot solicita, până în ora 13 a fiecărei zile lucrătoare, ca pachetele cu produse comandate până în acel moment să fie preluate şi livrate rapid de Fastius Curier, la adrese din Bucureşti.
Serviciul este disponibil doar pentru magazinele online cu depozite în Capitală, pentru a se putea asigura livrarea în doar câteva ore de la ridicarea comenzilor.
Pentru clienţii finali ai magazinelor, acest serviciu al Fastius Curier înseamnă primirea produselor dorite în aceeaşi zi în care lansează comenzile online. Altfel spus, comanzi în prima parte a zilei, iar în a doua parte a zilei ai deja produsele acasă sau la birou, după preferinţă. Campania de promovare a noului serviciu Treişpe se desfăşoară în perioada mai – iunie în mediul online, ţinând cont de targetul specific – afacerile din e-commerce.
"Inca din anii trecuti, ne-am adaptat solutiile de business astfel incat sa raspundem cat mai bine nevoilor magazinelor online. Acum, lansam pentru acestea un serviciu dedicat – Treispe – care reprezinta de fapt curierat in aceeasi zi in Bucuresti, la costuri foarte atractive, adaptat pentru mediul e-commerce. Cei mai multi dintre noii clienti Fastius Curier au afaceri in retailul online, iar prin acest serviciu dorim sa ne pozitionam drept "curierul perfect pentru Bucuresti" pentru e-shop-urile ce isi doresc performanta si clienti cat mai multumiti", explica reprezentantii Fastius Curier.
Fie că este vorba despre magazine din sfera IT&C, fie că sunt magazine de produse cosmetice, fashion, cărţi sau jucării, toate pot oferi clienţilor livrarea în aceeasi zi. "Mai ales în Bucureşti, clienţii sunt tot mai exigenţi în retail, vor să se bucure rapid de bunurile comandate. Dacă tot pot plăti instant (prin sistemele de plăţi online), vor să şi primească produsele cât mai rapid din acel moment", subliniază oficialii Fastius Curier, care mai spun că magazinele care oferă asemenea opţiuni premium îşi pot atrage clienţii şi altfel decât prin discounturi.
Concurenta acerba face adaosurile comerciale in e-commerce tot mai mici, dar clientii isi doresc nu doar preturi mici, ci si servicii de cea mai buna calitate si extra-optiuni care sa faca din sesiunea de shopping o experienta cat mai placuta. Tinand cont de faptul ca livrarea este cea care inchide de fapt o comanda online, de ea depinde, intr-o masura destul de mare, impresia finala pe care o va avea clientul.
Cu 13 ani de experienţă pe piaţa de curierat rapid, Fastius Curier este una dintre cele mai dinamice companii din domeniu. Fastius Curier a evoluat alături de industrie, alături de clienţi, încercând mereu să fie un promotor al serviciilor inovatoare. Pe www.fastiuscurier.ro pot fi accesate mai multe detalii despre activitatea companiei şi oferta de servicii.