"Trei Surori" este un masterbrand alimentar creat de compania Fine Goods ce va acoperi o gama larga de categorii, dintre care: produse din carne, ready meals si dressings.
Valorile brandului Trei Surori sunt autenticitatea, caldura si umorul, toate acestea intr-o reprezentare moderna, contemporana si non-conformista.
Campania de comunicare portretizeaza trei surori diferite ca varsta si personalitate, angajate intr-o “telenovela de bucatarie” cu glume, refrene muzicale si mici conflicte avind ca rezultat “fabricarea” in bucatarie a produselor Trei Surori.
“Din bucataria celor Trei Surori” este o campanie de advertising ce cuprinde in prezent 2 spoturi TV de produs (Spot Pate, Spot Ready Meals) ce vor fi urmate cat de curand si de alte 2 spoturi.
Campania a fost realizata pe baza scripturilor proprii ale clientului si transpusa pe ecran cu ajutorul casei de productie Dove Production si a maiestriei regizorale a echipei lui Radu Muntean.
Dezvoltarea de branding si packaging a fost asigurata de catre agentia Brands&Bears.
Campania de media este coordonata de catre Media Investment.