şi al şaselea an la rând de eficienţă în comunicare alături de Dacia
Graffiti BBDO reuşeşte o nouă performanţă la Effie 2009, obţinând trei premii Silver Effie şi stabilind încă un record alături de partenerul Dacia: cel de-al şaselea an consecutiv în care câştigă premiu al eficienţei în comunicare.
Graffiti BBDO a fost premiată cu Silver Effie la categoria Food Products I cu campania “Sibiu Country” pentru brandul Pate Sibiu. Al doilea Silver Effie a fost obţinut pentru campania “Urban Areena” pentru Snickers – singura campanie premiată din categoria Food II.
Silverul pentru campania “Play” pentru brandul Dacia, la categoria Durables, continuă tradiţia premiilor de excelenţă în comunicare pe care Graffiti BBDO le obţine an de an, de şase ani încoace, pentru clientul Dacia, în continuare singurul brand premiat la toate ediţiile festivalului Effie.
“Fără falsa modestie, am câştigat premiile pe care le meritam. Au fost trei cazuri scrise cu pasiune şi cu bucuria rememorării momentelor în care prezentăm strategia la client.
Au fost trei cazuri în care ne-am dat seama cât de tare e meseria asta şi ce lucruri frumoase ies atunci când clientul şi agenţia lucrează pentru un obiectiv comun.
O menţiune specială pentru Dacia, singurul brand premiat la fiecare ediţie Effie, performanţă inaccesibilă în acest moment niciunui alt brand din România.
De asemenea, cazurile pentru Snickers şi Pate Sibiu au arătat ce înseamnă să ai grijă de sănătatea brandului şi de promisiunile facute consumatorului”, spune Ştefan Chiriţescu, Head of Planning la Graffiti BBDO
{mosloadposition user10}