„Facebook introduce 3 noi oportunitati prin intermediul carora brandurile pot sa isi impartaseasca povestile de succes”
Facebook a anuntat in cadrul primului eveniment destinat Marketerilor sustinut la New York, pe 29 Februarie, lansarea a trei noi produse. Noile produse propuse de catre Facebook ofera o serie de oportunitati atat pentru branduri cat si pentru agentii, de a-si impartasi povestile de succes si de a obtine astfel impactul scontat.
Pagina Brand-ului:
– In opinia reprezentantilor Facebook, de acum inainte, totul va incepe de la Pagina pe care fiecare brand o are creata in cadrul retelei sociale, inclusiv ad-urile si sponsored stories. In acest fel, Pagina unui brand, devine asemenea unui canvas unde vizualul, comunicarea prin intermediul continutului scris, creativitatea sunt punctele cheie pentru o prezenta reusita a companiilor pe Facebook. La acest nivel, comunicarea implica angajament si ar trebui realizata in mod proactiv si consistent iar o imbinare perfecta intre continutul Paginii unui brand si posibilitatile de advertising oferite de catre Facebook sunt cele doua aspecte majore, pe care orice companie dornica de o prezenta cat mai buna in retea, ar trebui sa le ia in considerare. Incepand cu 31 martie, noul format de Pagina pentru companii va include: o fotografie de tip coperta, pinned posts, mesaje, evenimente si altele.
Generatorul de Reach:
– Noi oportunitati pentru brand-uri de a fi sigure ca fanii le vad continutul postat. In prezent un brand poate atinge 16% din fanii pe care ii are prin intermediul postarilor. In acest caz, Generatorul de Reach va ajuta companiile sa atinga un procent mult mai mare din fanii avuti, aproximativ 50% saptamanal si in medie 75% lunar. Aceasta solutie de tipul „always-on” foloseste cea mai recenta postare de pe Pagina companiei si o transforma in Ad-ul de tip Sponsored Stories, pe care il vom gasi in partea dreapta a Home Page-ului sau in News Feed, fiind o forma de Premium Advertising. Cu alte cuvinte, Generatorul de Reach ar trebui considerat parte integranta din strategia unui brand, nu numai prin faptul ca va ajuta brand-ul sa isi estimeze reach-ul dar ii va oferi acestuia si toate informatiile necesare prin care ulterior isi poate crea strategia de interactiune si comunicare cu fanii. Intrucat acest produs contine o serie de crieterii de eligibilitate, companiile interesate vor trebui sa contacteze un Account din cadrul Thinkdigital
Publicitate Premium pe Facebook:
– Procedeul cu cel mai mare impact in distribuirea continutului unui brand, in cadrul Facebook, il constituie publicitatea de tip Premium. Prin intermediul acestui tip de publicitate se garanteaza un reach mult mai mare, constituit nu doar din fanii brand-ului cat si din non-fanii acestuia, astfel:
· Prin vizualizarea Ad-ului in partea dreapta a HomePage-ului
· Prin News Feed-urile de pe desktop
· Prin News Feed-urile de pe mobile
· Optional, prin intermediul unei experiente de tip log out, pentru mesajele cu un impact foarte mare
Publicitatea Premium poate fi achizitionata si la numarul de impresii atat pentru Reach Block cat si pentru Target Blocks.
De retinut – atat Generatorul de Reach cat si Publicitatea Premium incep de la postarile brand-ului, asadar calitatea continutului, fotografiei, video-ului sunt esentiale pentru a asigura o interactiune cat mai buna intre fani si brand.