Campania națională Bookvertising, lansată de Editura Nemira și Agenția Saatchi & Saatchi + The Geeks, a câștigat 3 premii în cadrul celui mai important festival de marketing și publicitate online, Internetics, aflat la a 22-a ediție.
Premiile câștigate sunt: GOLD la SOCIAL MEDIA // Social Media Special Mechanics și SILVER la COMMUNITIES // Brand Associated Communities & Internetics Digital for Good.
Echipa proiectului Bookvertising a fost alcătuită din:
Editura Nemira: Andreea Lupescu – PR Manager, Eli Bădică – Coordonator n’autor, Ana Androne – Director Comercial, Andreea Mitran – Digital Brand Manager
Saatchi & Saatchi + The Geeks: Miruna Antonescu – Head of Strategy, Bogdan Costin – Creative Director, Cristiana Petre – Senior Copywriter, Robert Sopalache – Senior Art Director, Paul Foltache – Senior Web Developer, Georgiana Feriu – Account Manager, Simona Zglimbea – Account Director
Festivalul Internetics recunoaște în fiecare an cele mai bune inițiative digitale și cele mai bune practici în comunicarea online. În cadrul evenimentului au fost decernate 44 de trofee – dintre care 18 trofee GOLD și 23 de trofee SILVER. Ediția din acest an a avut loc la NORD Events Center by Globalworth.