Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Trei clienti noi in portofoliul Mercury360

Mercury360 îşi completează portofoliul cu trei clienti noi pentru servicii specializate de merchandising – Coca-Cola, Colgate-Palmolive şi Philip Morris. Toate cele 3 conturi au fost câştigate în urma unor licitaţii, deciziile de alocare a proiectelor fiind luate pe baza unei expertize relevante, dublată de un portofoliu reprezentativ de clienţi.  

„În contextul apropierii verii şi a vacanţelor, ne aşteptăm la o creştere a consumului  în zona FMCG şi cosmetice. Vorbim despre produse cu o sezonalitate recunoscută care înregistrează o adevarată efervescenţă de vânzări în perioda estivală. Merchandising-ul este un serviciu esenţial în astfel de condiţii pentru că, aşa cum bine se ştie, decizia finală de cumpărare e luată în funcţie de prezentarea şi prezenţa produsului sau mărcii la raft.”, spune Cristina Pârlitu, Merchandising Director, Mercury360.

Începand cu luna mai, Mercury360 oferă celor trei companii servicii de merchandising în IKA (International Key Accounts) şi supermarket-uri  la nivel naţional, durata contractelor de colaborare cu fiecare client fiind de 1 sau 2 ani. Valoarea însumată a celor trei contracte depăşeşte 1.200.000 euro.

Departamentul de merchandising al Mercury360 îşi completează astfel portofoliul de clienţi ce ajunge în prezent la un total de 10, din industrii precum:  food & beverage, lactate, cosmetice, produse de îngrijire a casei, tutun şi vopseluri.

La momentul actual, Mercury360 desfăşoară în piaţă, la nivel naţional, o structură de aproximativ 500 de merchandiseri, coordonată de o echipă naţională de „supervisers” şi oferă servicii complete de merchandising, audit şi consultanţă la raft.

Departamentul de merchandising al agenţiei a fost înfiinţat în 2006, odată cu dezvoltarea retail-ului modern în defavoarea celui tradiţional, când nevoia de merchandising a devenit permanentă. Clienţii tradiţionali sunt Albalact şi Fabryo, aflaţi în portfoliul Mercury360 din 2006. Ulterior, s-au adăugat Johnson Wax, Ursus Breweries, Pangram, Muller, JTI, Kamis Condimente, Colgate Palmolive, Philip Morris şi Coca-Cola.

Bucuresti, 13.05.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.