Compania românească de turism TravelBiz lansează azi blogul corporativ la adresa www.travelbiz.r./blog, blog destinat clienţilor şi potenţialilor clienţi interesaţi de informaţii utile din domeniul turismului.
Blogul face parte din noua strategie de comunicare anunţată de companie la începutul verii şi care se axează pe creşterea vizibilităţii firmei în peisajul companiilor româneşti de succes şi dorinţa de a fi cât mai aproape de clienţii săi.
„Am decis lansarea blogului TravelBiz pentru că am simţit nevoia de comunicare informală cu clienţi şi potenţialii clienţi şi pentru că ne-am dorit un instrument care să ne aducă mai aproape de ei.
Sub nici o formă nu vom transforma blogul într-un instrument de vânzare şi prezentare a ofertelor Travelbiz – şi asta se poate vedea şi din „promisiunea” noastră postată deja pe blog sub forma articolului de Bun Venit.” A declarat Simona Veţeleanu director general TravelBiz.
„Toate articolele de pe blog vor avea o notă personală şi vor purta amprenta TravelBiz, pentru că vor fi redactate de mine şi de colegii mei şi vor avea la bază experienţe reale- locuri pe care le-am văzut şi impresii personale.” A continuat Simona Veţeleanu.
“Intenţionăm ca Blogul TravelBiz să devină primul loc unde cei interesaţi vor putea afla noutăţi despre destinaţii şi despre ceea ce se întâmplă pe piaţa de turism, despre ce poţi să faci ca turist într-o anumită locaţie, despre informaţiile pe care trebuie să le ai înainte de a pleca în vacanţă , astfel încât alegerea să nu o faci doar pe baza preţului sau a unor informaţii vagi şi eronate.” a încheiat Simona Veţeleanu.
Blogul va fi actualizat de două ori pe săptămână- marţi şi vineri, pentru că „marţi e zi de shopping” şi „vineri e zi de sfaturi”, urmând ca în funcţie de feedback-ul primit de la cititori să fie actualizat de câte ori va fi nevoie.
{mosloadposition user10}