Vineri, 26 octombrie, va avea loc cea de-a doua ediție Agile Tour din România. Evenimentul organizat de către Agora Group împreună cu 3Pro-Lab Consulting, se bucură de prezența unor vorbitori deosebiți, precum Ralph Jocham (Elveția), Oana Juncu (Franța), Cristian Cazan (România), George Anghelache (România), Ștefan Bârgăoanu (România), Alin Dobre (România) care vor vorbi despre cele mai noi tendințe în dezvoltarea de soluții Agile.
O părere cvasi-generalizată este că Agile funcționează excelent pentru proiecte mici specifice. În realitate, doar o mică parte dintre proiecte se potrivesc acestui profil, în special în mediile corporatiste mai mari. În aceste medii, de obicei, va trebui să adăugați caracteristici și corecții pentru produsele recent lansate, să oferiți întreținere și suport pentru produsele mai vechi, până când ajung la sfârșitul duratei lor de viață și, nu în ultimul rând, să inițiați și să lansați noi proiecte. Această provocare trebuie să fie rezolvată de către orice întreprindere de succes. Gândirea specifică Manifestului Agile potrivit căreia răspunsul la modificări este mai presus față de urmarea unui plan prestabilit pare să contrazică un astfel de mediu în care planificarea în avans este obligatorie. Ce truism fals! Agile este instrumentul perfect pentru a combina aceste tipuri diferite de muncă în versiuni periodice, coezive dar flexibile.
Puriștii și practicieni Agile de business întotdeauna dezbat modul în care rolurile, evenimentele și practicile Scrum ar trebui să fie puse în aplicare în contextul unor medii și soluții de business foarte complexe. Poate un singur proprietar de produs să facă față complexității? Avem nevoie de lideri pentru arhitectură? Oare planificarea lansării se transformă în contracte veritabile? Vom folosi Darwin ca simbol al evoluției, pentru a demonstra felul în care ne adaptăm şi evoluăm cu Agile în marile corporații, "dinozaurii" din lumea IT Agile.
Condiția majoră pentru o trecere fiabilă a organizațiilor către Agile este implicarea părților interesate de afaceri. Pornind de la această viziune, una dintre sesiunile de prezentări va descrie o experiență de transformare Agile – cu momentele de "victorie dulce" și "deziluzie" – care a fost inițiată cu reprezentanții mediului de afaceri care au creat comunitatea de proprietari de produse. Cadrul folosit – piesa companiei în 5 acte – se numește ADKAR și presupune tehnici cum ar fi învățarea colaborativă, îmbunătățirea continuă, ancheta, o discuție care descrie călătoria prin cele 5 etape de transformare.
Despre toate acestea se va discuta în cadrul conferinței de vineri, publicul țintă fiind format din manageri de proiect, analiști de afaceri, dezvoltatori, directori, antreprenoril, instructori, studenți, profesori universitari și toți cei interesați de Agile.
Mai multe detalii despre eveniment puteți afla la //www.agora.ro/conferinta/agile-tour-bucharest-2012#intro.
Evenimentul este promovat cu ajutorul partenerilor media: Ziare.com, HIT.ro, Business24.ro, IT Trends, Digital Trends, AgoraNews, MediaLook, mediaIQ, PRwave și PRwave Directory. Alți parteneri: Indaco Systems, iNES, DigiSign, ARIES, ANIS, BVMW, CIO Council, Byblos.