Transart anunta modulul e-Shop care extinde functionalitatea sistemelor B-ORG ERP si Neomanager 7 cu functionalitati complete de tip magazin online (website-uri de comert electronic B2C si B2B), utilizand platforma Teamshare.e-Commerce dezvoltata de Entelion Software.
Parteneriatul dintre Transart si Entelion Software s-a nascut in mod natural, in urma cu mai bine de 3 ani, gratie unor clienti care au ales solutiile furnizate de ambele companii. Relatia s-a consolidat treptat pe masura ce noi clienti s-au adaugat in lista comuna. Cerintele de interfatare s-au rafinat si automatizat iar procedura de lucru in echipa mixta s-a stabilizat. Increderea castigata in urma implementarii primilor zece clienti care folosesc o aplicatie din gama ERP Transart si Teamshare.e-Commerce pe zona de vanzari on-line ne-a determinat sa ducem relatia de parteneriat dintre Transart si Entelion la urmatorul nivel: Transart e-Shop, powered by Teamshare.
Transart e-Shop este o varianta standardizata si optimizata a aplicației de e-commerce, dezvoltata de Entelion special pentru a putea fi implementata rapid la clientii care utilizeaza o aplicatie Transart din gama ERP.
„Parteneriatul cu Transart este deja o realitate, construita pe ceea ce ne apropie: similitudinea profilului clientilor nostri, oferte complementare, modul in care am lucrat in echipa pentru implementarea primelor proiecte si nu in ultimul rand tehnologia comuna Microsoft in care ambele companii au expertiza. Ne dorim sa aducem plus-valoare clientilor Transart, clientilor Entelion, oferind impreuna o solutie integrata de e-Business (ERP + e-Commerce) prin care sa exploatam mai structurat aceasta zona cu real potential (vanzarile on-line – B2B si B2C), insuficient exploatata de catre afacerile din Romania!” a declarat Marius Panait, Managing Partner Entelion Software.
Printre beneficiile pe care le aduce integrarea e-Shop in solutia oferita clientilor ERP Transart amintim:
· Reduce costul vanzarii, comenzile fiind inserate chiar de catre clienti, prin intermediul site-ului, direct in aplicatia de ERP;
· Reduce la minim ciclul de vanzare-facturare-livrare-incasare;
· Ofera acces la informatii personalizate:
– Istoric comenzi, facturi, incasari;
– Credit maxim, sold curent;
– Discounturi si preturi speciale;
– Istoric sesizari/incidente/probleme si solutionarea lor.
· Control automat asupra nivelului de creditare al clientilor;
· Notificari automate (emitere factura, incasare, facturi neincasate cu termen depasit) ce cresc gradul de transparenta in relatia cu clientii si reduc costurile operationale;
· Cresterea expunerii in mediul online a companiei, brandului si a produselor sale, creand astfel un avantaj competitiv;
· Administrare simpla si rapida a continutului site-ului de web public, a listei de produse (imagini, descriere, proprietati, modalitati de filtrare, etc), stiri, blog, etc;
· Acces la mecanisme de SEO (optimizare pentru motoarele de cautare) pentru cresterea pozitiei in motoarele de cautare, a traficului pe site si implicit a vanzarilor;
· Eliminarea efortului de copiere manuala de informatii intre aplicatiile software, reducand astfel posibilitatea aparitiei de greseli umane.
Despre Entelion Software
Companie privata, cu capital 100% romanesc, orientata pe furnizarea de servicii software web-based: aplicatii comert electronic B2C si B2B, stand-alone, gazduite pe propriile servere, in regim SaaS (software as a service – inchiriere acces la aplicatie si serviciile aferente) sau on-premise, instalate pe infrastructura hardware si software a clientului, integrate cu aplicatiile de gestiune – ERP (enterprise resource planning), aplicatii CRM – managementul relatiilor cu clientii si solutii e-business personalizate, bazate pe tehnologii web Microsoft. Experienta sa in aplicatii web-based a ajutat peste 200 de clienti din Marea Britanie, Italia, Bulgaria si Romania sa-si dezvolte afacerile online: UniCredit Leasing Romania IFN, Cardif Asigurari, Ascendis Consulting, Aston Com, ALCAR WHEELBASE ROMANIA, Blue Ocean Marketing, Property Partners Valuation Consulting, Protruck, FINEXPERT, Kanara Print, BikeXpert, Pharco Pharmaceuticals, Depozitul de Anvelope, Omega Pharma, Koracell. Detalii suplimentare pe www.entelion.ro.
Despre Transart
Transart dezvolta aplicatii de business fiabile, usor de utilizat si care pot fi implementate intr-un timp scurt. Principalele produse Transart pentru piata romaneasca sunt: B-ORG ERP, Neomanager, HERMES SFA, HERMES Logistic WMS. Serviciile oferite de Transart stau la baza unei puternice relaţii de parteneriat cu clienţii săi. Viabilitatea produselor Transart este dovedită mai ales de stabilitatea relaţiilor de colaborare cu importante companii multinaţionale din regiune: Unilever South-Central Europe, StarBev/InBev (Croaţia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru şi Republica Cehă), Kraft Foods România, A&D Pharma & Mediplus (Ungaria şi România), Heineken România, Henkel România, Philip Morris România, Friesland Campina România, Walmark România, Arctic România, Beko Rusia, Johnson & Johnson (România şi Bulgaria), Julius Meinl România, Tymbark Maspex România, Delta Medical Ucraina, sau BG Drinks Bulgaria (berea Ledenika). O serie de alte companii cu renume la nivel naţional/regional, cum ar fi: Germanos, Eximtur, Zarea, Prodvinalco, Univer Product, Mogyi România, Prober Com, Amigo & Intercost, Top C&S Distribution, Micro Components, C.N.D.P.I. ROMSOFT, System Plus, Eta2U, Sintezis Birotica, Bene International, BikeXpert, Gerola Prodinvest, Top Brands Distribution, Dorsan Impex, Naturavit, Nexxon, Maravet, Transcarpatica, Damila, Renania Trade, Star Lubricants, Leco Impex, Unior-Tepid, Abitare C.G., Kronstil Company, Seda Invest, Krontrade Company, Koracell, Edelweiss Grup, Bronto, Alcar Wheel Base Romania, Cridem utilizează soluţii oferite de Transart. Detalii suplimentare la www.transart.ro.