Transart incheie anul 2007 cu o cifra de afaceri de peste 2,8 milioane euro, consemnand astfel o crestere a afacerilor de 54,75% fata de anul anterior. In contextul in care analistii estimeaza ca pana in 2011, piata solutiilor software pentru afaceri din Romania va creste cu un ritm anual situat in jurul cifrei de 20%, cresterea inregistrata de Transart in acest an plaseaza compania pe un loc fruntas in topul celor mai dinamice companii din 2007 care activeaza pe aceasta piata (EAS).
“Felicit intreaga echipa Transart pentru aceste rezultate. Imbucurator pentru noi este faptul ca aceasta crestere este una organica, pozitia Transart de actor important pe piata furnizorilor de solutii software pentru afaceri fiind confirmata si de principalele studii de piata realizate in 2007 pe zona ERP/EAS” a declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart.
2007 a fost anul in care Transart si-a dublat efectivul de consultanti care constituie forta de implementare, fiind totodata o perioadă in care compania si-a diversificat oferta cu module si componente noi care ne permit sa oferim caracteristici unice companiilor cu activitate de comert, import si distributie din Romania.
Principalele directii pe care Transart a evoluat in 2007 au continuat sa fie centrate pe aplicatiile din zona ERP si respectiv SFA. Astfel, divizia ERP a inregistrat in 2007 peste 115 clienti noi, companii care activeaza in zona de comert si distributie (FMCG, materiale de constructii, instalatii, electrice, hardware) si care au ales una dintre aplicatiile B-ORG sau Neomanager 7 pentru a-si gestiona afacerile. Divizia HERMES, axata pe dezvoltarea si implementarea de solutii software care folosesc dispozitive mobile (Palm/Pocket PC) pentru automatizarea fortei de vanzari si merchandising (SFA), si-a imbunatatit in 2007 portofoliul cu peste 40 clienti noi care au optat pentru solutia Hermes Sales, dar si cu noi nume de referinta pe partea de Hermes Merchandising & Marketing (Tymbark Maspex Romania, Arctic si Zarea).
Dintre clientii noi castigati in 2007, merita amintiti cel putin: Walmark, Germanos, Prodvinalco, Antrax Distribution Grup (BV), Intercompany (SM), Proger (AB), Miruna (CS), Leul (AR), Magdolna (HR), Amiral (HR), Maxoll (HR), Nexxon (CV) etc
Pe zona de tehnologie, in 2007 Transart a castigat inca un partener de talie mondiala – Motorola, care alaturi de Microsoft – partener traditional tot pe zona de ISV, confirma capacitatea Transart de a integra tehnologii si echipamente verificate in solutiile pe care le propune clientilor sai. Pe latura organizatorica si administrativa, in 2007 am trecut cu succes peste auditul de recertificare anuala ISO 9001:2000 si tot in semestrul 2 s-au demarat lucrarile de constructie la noul sediu Transart.
“In 2008, speram sa pastram un ritm de crestere sustinut si sa ne consolidam cota de piata, sa ne diversificam si extindem oferta. Vom miza in continuare pe oferirea celui mai bun raport pret/beneficii oferite, in contextul furnizarii unei solutii cat mai complete (ERP+SFA+WMS) pentru genul de companii carora ne adresam. Acoperirea cu servicii de calitate o vom face atat prin deschiderea de noi filiale in zonele unde piata ne-o cere cat si prin dezvoltarea retelei de distribuitori, astfel incat sa acoperim cat mai bine intreg teritoriul tarii.” a adaugat Dl. Marius IURIAN.
Imbunatatirea si optimizarea proceselor de afaceri din cadrul companiilor cu activitate de comert, import si distributie vor continua sa ramana in prim-planul dezvoltarilor si perfectionarii produselor noastre. Integrarea nativa a solutiilor de tip ERP cu solutiile de automatizare a fortei de vanzare (SFA), merchandising si logistica (WMS), finalizarea primelor implementari ale modulelor de TeleSales si Vanzare Asistata (pentru companiile care folosesc conceptul de Showroom) vor mentine Transart in topul furnizorilor de solutii software pentru orice companie care deruleaza afaceri in zona de distributie. Fie ca este vorba de distributie FMCG – bauturi, alimente, distributia de materiale de constructii, materiale pentru instalatii, electrice, hardware sau de domeniul farmaceutic, Transart are capacitatea sa ofere solutii software competitive, menite sa sprijine dezvoltarea unei astfel de afaceri.
Nume sonore pe plan internaţional din domeniul distribuţiei au apelat în decursul timpului la soluţiile şi serviciile furnizate de Transart. Dintre acestea amintim: Unilever South-Central Europe, InBev/Interbrew (Croaţia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia si Muntenegru), Kraft Foods România, Philip Morris România, Heineken România, Henkel & TDG România, Friesland Foods Romania, Mogyi Romania, Jidvei România, Prodvinalco sau Mobexpert Cluj. O serie de alte companii cu renume la nivel naţional/regional, cum ar fi: C&S Distribution – Cluj-Napoca, Astral Impex – Arad, DACS – Timişoara, Secret Distribution – Braşov, Hellenica Cosmetics România, Prober – Bucureşti, BDM – Baia Mare, Amigo & Intercost – Miercurea Ciuc, C.N.D.P.I. ROMSOFT S.A, ALINE Distribution SRL, ProCa Romania, Rompolykem – Bucuresti, Eximtur, StarLubricants, Salice – Cluj Napoca, Geraico Prodcom – Hateg, au apelat la soluţiile Transart.
{mosloadposition user10}