cu functii de condurere din companii
Peste jumătate dintre cei înscrişi până în prezent la trainingul certificat “Marketing-ul prin valori”, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român, deţin funcţii de vârf în ierarhia companiilor pe care le reprezintă sau deţin afaceri, potrivit primului bilanţ al organizatorilor, cu o lună înainte de eveniment.
Într-unul dintre cursurile sale, Prof. Philip Kotler a spus că: „Tendinţa unor companii este de a vedea marketingul ca un departament care intervine în schemă după ce produsul a fost conceput, doar ca să-l vândă. Eu spun că marketingul trebuie văzut ca funcţia care dă direcţia strategică a companiei”. Tocmai astfel de postulate care generează schimbări majore în viziunea liderilor de business au atras o deja un mare număr de înscrieri la trainingul de marketing certificat susţinut de Prof. Philip Kotler.
Astfel, 21% dintre cei înscrişi deja, la începutul lunii mai, sunt CEO, Directori Generali sau administratori de companii, iar 22% deţin alte poziţii de top management – precum Director de vânzări şi HR, iar 18% sunt Marketing VP şi Manageri. Splitul integral este disponibil în graficul de mai jos:
De asemenea, peste jumătate dintre participanţi sunt din domeniile Farma şi FMCG (vezi graficul de mai jos), iar 14% sunt din domeniul financiar-bancar. Marketing 3.0 a trezit un interes deosebit şi în domeniile producţie (12%), telecom (8,5%), respectiv media şi retail – detalii în graficul de mai jos:
„Unele companii cred că marketingul există pentru a vinde producţia. Adevarul este invers: producţia există pentru a susţine marketingul. Poţi externaliza producţia, însă ceea ce dă valoare unei companii este marketingul. Producţia, achiziţiile, cercetarea, dezvoltarea şi celelalte funcţiuni există pentru a susţine prezenţa companiei pe piaţă. Adică marketingul” – a spus Prof. Philip Kotler, cunoscut ca „părintele marketingului”.
Mai puţin de o lună ne desparte de startul trainingului certificat “Marketing-ul prin valori”, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român. Trainingul va cuprinde două sesiuni a câte două ore şi jumătate, pe parcursul cărora participanţii vor afla cum să facă faţă provocărilor şi oportunităţilor majore de business în perioadele de turbulenţe. La finalul trainingului Marketing 3.0, fiecare participant va primi un certificat din partea Institutului Kotler Impact, semnat de către Prof. Philip Kotler. Certificatul reprezintă o acreditare internațională recunoscută de către asociaţiile de marketing internaţionale.
Agenda completă este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului. În preţul fiecărui bilet este inclus şi un abonament de 1 an la Ziarul Financiar și Business Magazin, cu începere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.
Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către V+O Communication (www.vando.ro), Confident Public Relations (www.confidentpr.com) şi Choice Management & Consulting.
Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Athénée Palace Hilton, Coca Cola Hellenic, MobilPay, Raiffeisen Bank și Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro şi pagina de facebook.