– Rebranding pe piața de training –
Trainart, companie românească specializată în servicii integrate de dezvoltare personală pentru segmentul corporate, în România și în Europa, dezvăluie o nouă identitate vizuală și un nou concept de business.
Campania de rebranding include introducerea unui nou slogan-viziune de business şi a unei sigle modernizate.
Sloganul, „Empowered.Resourceful.Spectacular”, reflectă caracteristicile naturale ale oricărei persoane din/de afaceri, pe care Trainart le descoperă și le dezvoltă printr-un proces unitar și integrat de coaching, training și dezvoltare prin tehnici regizorale.
„Era momentul unei schimbări, mai ales pentru că serviciile Trainart, aria de livrare și echipa s-au diversificat și s-au extins. Ne consolidăm prezenţa la nivel naţional şi suntem în discuții avansate pentru proiecte internaționale. "Empowered. Resourceful. Spectacular." sunt cele trei trepte ale călătoriei profesionistului, dar și cele trei valori-cheie care îi susțin creșterea și, prin extensie, succesul organizației”, declară Adriana Boșcănici, fondator Trainart.
Logo-ul marchează separarea de fostul design Trainart și aduce în prim plan simbolului ochiului, un element uman și puternic în același timp, cu numeroase semnificații: ochiul este “oglinda sufletului”, dar și poarta de acces spre o nouă perspectivă asupra lumii, semn al progresului, al evoluției. Cromatica și caracterele folosite transferă identitatea Trainart pe o structură modernă și simplă. Noua identitate vizuală cristalizează astfel ideologia brandului și evidențiază atributele sale diferențiatoare: implicare, seriozitate și flexibilitate.
Schimbarea imaginii Trainart este dată de intrarea companiei într-o nouă etapă de dezvoltare. Înfiinţată în anul 2006 ca o companie axată exclusiv pe servicii de training softskills, Trainart are acum servicii integrate de coaching-training-dezvoltare prin tehnici regizorale, o echipa de 8 traineri și se pregătește să livreze servicii integrate în România și în alte țări din Europa.
Noua identitate a fot anunțată în cadrul unui eveniment care a avut la loc pe data de 15 ianuarie la Art Time Atelier în București, la care au participat mai mulți reprezentanți din industrii precum pharma, beauty, banking, construcții, servicii, FMCG, automotive.
{mosloadposition user9}