Pe 17 decembrie, Sanoma Hearst Romania lanseaza revista VILLA DESIGN, un titlu up-market, ce apartine ariei de home&deco si se adreseaza unui public de elita, cu status social ridicat.
VILLA DESIGN ofera combinatia ideala intre clasic si modern pentru tot ceea ce este remarcabil in arta, arhitectura si design.
Targetul revistei este definit astfel: persoane cu varsta intre 25-55 de ani, 50% femei si 50% barbati, cu educatie superioara, cu venit si standarde sociale ridicate, preocupati in mod deosebit de calitate, pentru care casa şi mediul în care trăiesc reprezintă un important mijloc de a exprima reuşita lor în viaţă.
Iata conceptul editorial VILLA DESIGN in viziunea Adelei Parvu, redactor-sef:
VILLA DESIGN are cuprinsă între copertele ei o lume fabuloasă, nu numai obiecte, interioare şi destinaţii spectaculoase, ci şi o aprofundare la nivel de idee, de explorare a ceea ce se află dincolo de imagine, în lumea fascinantă a Frumosului care cuprinde şi designul, arta şi arhitectura, dar şi moda vestimentară. Dacă învăţăm să reperăm ceea ce este frumos şi de calitate, vom dori să ne înconjurăm de lucrurile care au aceste atribute. Dar ca să înţelegem de unde provin linia, forma sau culoarea care ne încântă, trebuie să aflăm şi povestea celui care le creează. În VILLA DESIGN aceste surse ale creativităţii sunt explorate, iar invitaţia nu rămâne doar la nivel de contemplare vizuală, ci este una care incită la a simţi, a dori să te înconjori de ceea ce este pozitiv, spectaculos şi frumos. De aceea provocarea pe care o lansează Villa Design este „trăieşte excelenţa în design, artă şi arhitectură!” Ce are deosebit VILLA DESIGN? Totul! De la abordare editorială, la cea de grafică, de la promovarea de obiecte, soluţii, concepte care se găsesc local, la cele care sunt la nivel internaţional, de la prezentarea lucrărilor unor artişti sau designeri până la unele care sunt special create pentru revistă.
VILLA DESIGN are 164 de pagini, frecventa trimestriala si un tiraj de 15.000 de exemplare.
Pretul revistei este 9.9 lei si costul rate-card pentru o pagina de publicitate este de 3.500 de euro.
Cezar Burlan, advertising sales director Sanoma Hearst:
De ce lansam in plina criza imobiliara o publicatie home&deco? Pentru ca este o publicatie extraordinar de bine facuta. Mai este loc pe piata pentru o alta revista? Intotdeauna va fi loc pentru un produs bun in dauna celor mai putin bune.De ce publicatie home&deco up-market? Pentru ca atat piata de cititori cat si piata de clienti de publicitate ne-au cerut-o in mod direct.
Campania de promovare se va desfasura pe TV, print, radio, online si prin actiuni BTL.
VILLA DESIGN intregeste portofoliul Sanoma Hearst Romania, ce editeaza in prezent titlurile: Cosmopolitan, FHM, Beau Monde, Story, National Geographic, National Geographic Traveler, Harper’s Bazaar, Esquire, Marie Claire, Casa si gradina, FEMEIA, mami, Femeia de azi, Bucataria de azi, Mamica de azi, Sanatatea de azi.
{mosloadposition user10}