Gradul de ocupare crește cu 4% până la 95%
Prima companie care transportă 10 m. de clienți într-o lună
Ryanair, compania aeriană preferată a europenilor, a lansat astăzi, 5 august, statistica lunii Iulie privind gradul de ocupare al aeronavelor și a pasagerilor transportați:
• Traficul a crescut cu 11% până la 10.1 milioane de clienți
• Gradul de ocupare crește cu 4% până la 95%.
• Rulajul anual al traficului crește cu 15% până la 95.3 milioane de clienți.
• Ryanair este prima companie aeriană ce ajunge să transporte 10 milioane de clienți într-o lună.
Kenny Jacobs, Ryanair, a spus:
“Traficul Ryanair a crescut în Iulie cu 11% până la 10.1 milioane de clienți, în timp ce gradul de ocupare al aeronavelor noastre a cunoscut o îmbunătățire de 4% până la 95%. Este o premieră absolută ca o companie aeriană să transporte 10 milioane de clienți internaționali într-o singură lună. De exemplu, noi am transportat mai mulți clienți într-o lună (10.14 M în Iulie), decât a transportat Aer Lingur într-un an întreg (9.77 M în 2014).
Acest număr record de clienți, dar și cel mai mare grad de ocupare pe care l-am înregistrat se datorează tarifelor noastre mici, a rezervărilor noastre în avans și a succesului continuu al programului de îmbunătățire a experienței clienților noștri “Always Getting Better”(AGB). Toate acestea cumulate aduc un grad de ocupare puternic celui mai mare program de vară pe care l-am avut.
Clienții Ryanair se pot aștepta în continuare la schimbări puternice, acest lucru datorându-se derulării programului AGB pentru cel de-al doilea an ce include lansarea unui nou sit web, a unei noi aplicații, noi interioare ale aeronavelor, noi uniforme pentru membrii echipajului de bord, meniuri de bord îmbunătățite, taxe reduse, dar și extraordinare noi opțiuni ca “Hold the fare”, toate acestea pentru că Ryanair continuă să ofere mult mai mult decât doar tarife mici în Europa.”
|
Iulie 14 |
Iulie 15 |
Schimbare |
Clienți |
9.15M |
10.14M |
+11% |
Grad de ocupare |
91% |
95% |
4,00% |