În urma unui proces de selecție desfășurat de-a lungul mai multor etape, Golin devine agenția de relații publice a Tradeville, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de capital din România.
Golin va fi responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare externă a Tradeville, cu focus pe activități de media relations.
„Ne dorim să mergem un pas mai departe în inovarea comunicării cu media, autorități și clienții noștri, iar discuțiile și strategia integrată propusă de Golin ne-au dovedit o solidă cunoaștere a pieței de capital, ceea ce a cântărit decisiv în alegerea noastră. Ne-am bucurat să descoperim o agenție cu o vastă experiență în comunicarea financiară și cu un nivel de senioritate, care ne va ajuta în creionarea unor inițiative de comunicare cel puțin interesante”, a declarat Victor Stănilă, Director Comunicare, Tradeville.
„Comunicarea în zona serviciilor financiare reprezintă una din cele mai interesante provocări pentru oamenii de relații publice și ne bucurăm că am reușit să aducem în portofoliul de clienți Golin unul dintre cei mai importanți actori locali din această industrie, o companie care reprezintă un model de succes în zona serviciilor financiare”, a declarat Monica Botez, Partner, Golin România.
Golin este una dintre cele mai experimentate agenții în ceea ce privește comunicarea financiară, având expertiză atât în comunicarea companiilor active pe piața de capital, cat și în domeniul brokerajului de Forex și al produselor financiare derivate. Golin se implică activ și în activități de educare în această industrie, fiind prima agenție de relații publice din România care, împreună cu Institutul Bancar Român, a susținut cursuri de comunicare pentru reprezentanții instituțiilor financiare.
{mosloadposition user9}