BIP GRUP România lansează programul ‘Litoral 2008’
BIP GRUP România, companie naţională de trade marketing şi vânzări, afiliată recent grupului internaţional de firme IMSG (International Marketing and Sales Group), lansează programul ‘Litoral 2008’. În perioada estivală, activitatea principalelor companii din industria bunurilor de larg consum îşi concentrează activitatea în zona litoralului românesc. Pentru a veni în sprijinul partenerilor săi, începând cu 15 mai a.c. BIP Grup lansează programul „Litoral 2008”, pentru al patrulea an consecutiv.
Astfel, până pe 31 septembrie a.c., echipele mobile BIP Grup vor acoperi integral zona de litoral, având rutate toate staţiunile şi locaţiile cheie. În total, programul va acoperi peste 1000 de locaţii, atât din categoria retailului tradiţional, cât şi din cea a lanţurilor HoReCa. Numărul acestora poate varia însa, în funcţie de nevoile specifice ale partenerilor.
Pachetul „Litoral 2008” se adresează atât partenerilor actuali, care apelează în fiecare an la acest tip de servicii, cât şi altor jucători din industria FMCG (bunurilor de larg consum), interesaţi să îşi consolideze structura în regiunea litoralului Mării Negre. Prin oferta din Programul „Litoral 2008” – servicii de merchandising, suport vânzări şi promovare – BIP Grup România urmăreşte să îşi sprijine partenerii în creşterea volumului de vânzări, printr-o mercantizare eficientă, echipe profesioniste de vânzări şi acţiuni de promovare cu real impact în încasări.
Despre beneficiile unei colaborări cu BIP Grup România vorbeşte Eugen Saulea, Director General al companiei in cauză: „Cel mai important aspect, cu greutate în alegerea unui partener, este cel al experienţei anterioare. BIP Grup se află deja la al patrulea an de implementare a pachetului „Litoral”. Ne bazăm, deci, pe expertiza şi profesionalismul echipelor noastre de prestatori, pe un sistem eficient de comunicare, pe un suport logistic adecvat (parc auto, echipamente specifice fiecărei activităţi, uniforme, costumaţii, consumabile). Deasemenea, partenerii noştri pot beneficia de suport în producerea (la cerere) şi distribuţiei tuturor materialelor promoţionale incluse în proiect (standuri promoţionale, afişe, pliante, flyer-e, sticker-e etc). Obiectivele noastre, comune cu cele ale partenerilor, sunt evidente: satisfacţia consumatorului şi implicit, depăşirea volumului estimat de vânzări pentru sezonul în curs”, a mai adaugat acesta.
BIP Grup a lansat acest program în 2004, ca proiect pilot. Bucurându-se de succes, programul „Litoral” a fost reluat în fiecare sezon estival. Ca noutate faţă de ediţiile trecute, în pachetul de anul acesta a fost introdus serviciul specializat „Suport vânzări”.
Despre clienţii pentru care BIP Grup a recrutat deja echipe în zona litoralului românesc putem afirma ca reprezintă importante nume din industria băuturilor răcoritoare, energizante şi alcoolice (bere).
{mosloadposition user10}