Startup-ul românesc TPS Engage, selectat de Techstars Dubai – unul dintre cele mai importante acceleratoare din lume – și omniX, de asemenea, startup finanțat de Techstars, anunță semnarea unui parteneriat
TPS Engage și omniX Labs anunță un parteneriat strategic care va furniza soluții inovatoare create să schimbe fața publicității digitale outdoor.
Acest parteneriat va permite companiilor să aibă transparență totală în eficiența campaniilor outdoor și va îmbunătăți modul în care spațiul publicitar este cumpărat și utilizat de advertiseri și experimentat de public, creând oportunități de comunicare relevante.
În prezent, advertisingul outdoor digital este destul de greu de administrat. Companiile care folosesc outdoor-ul in strategia lor de comunicare nu pot urmări, schimba în timp real sau măsura eficiența campaniilor. De exemplu, există posibilitatea ca afară să plouă excesiv și, în loc de umbrele, să fie promovați ochelarii de soare.
Furnizorii media outdoor au o acuratețe foarte limitată a datelor pe care le oferă. Cine sunt cu adevărat potențialii privitori ai mesajelor? Câți dintre aceștia au văzut panoul? Furnizorii nu pot da multe informații legate de eficiența mesajelor, iar parteneriatul TPS Engage – omniX oferă o soluție de eficientizare a acestui tip de promovare.
Prin acest parteneriat, TPS Engage și omniX vor să transforme advertising-ul outdoor astfel:
· omniX a dezvoltat o tehnologie de machine learning prin feed-uri video, capabilă să strângă date legate de sex, vârstă, marca automobilului, perioada zilei sau chiar starea de spirit a persoanelor care intră în contact cu panourile publicitare.
· TPS Engage folosește datele oferite de omniX pentru a contextualiza și a face advertising-ul mai relevant.
Cu ajutorul TPS Engage și a tehnologiei omniX, advertiserii pot furniza, de acum, mesajele corecte către audiențele dorite, la timpul potrivit, aflând eficiența acestora în timp real.
„TPS Engage este un partener perfect pentru noi”, a declarat Muthla Al Sayer, CEO și cofondator al omniX Labs. „Ei democratizează advertising-ul outdoor. Împreună, omniX și TPS Engage vor schimba modul în care publicitatea digitală outdoor funcționează, cum este măsurată și, mai important, vor oferi consumatorilor mesaje croite pe nevoile lor”.
„omniX este exponentul conceptelor de machine vision și learning technology”, a declarat Bogdan Savonea, CEO și cofondator TPS Engage. „Când îmbini aceste două tehnologii cu puterea platformei noastre și toate datele pe care le agregăm și le analizăm, posibilitățile pentru soluții revoluționare sunt nelimitate”.
Parteneriatul dintre omniX și TPS Engage va oferi companiilor un nou mod prin care brandurile relaționează cu publicul țintă.
Până în prezent, TPS Engage a activat pe piața din România, iar țintele viitoare sunt reprezentate de piețele din Orientul Mijlociu și America de Nord.
omniX este o platformă de machine vision care permite companiilor să descopere datele pe care le au, dar nu au știut niciodată că le dețin. Platforma omniX labs poate fi utilizată de companii în mii de situații, în orice industrie. Companiile devin mai eficiente și capătă informații prin datele contextuale, îmbunătățind experiența clienților.
TPS Engage este prima platformă din lume care oferă advertising contextual permanent pentru publicitatea outdoor. Compania folosește învățarea automată pentru a măsura tiparele de trafic și modul în care publicul reacționează în funcție de condițiile meteorologice, de trafic și de o varietate de alte surse de informații publice sau private.