După succesul lansării videoclipului “Life of the Party”, promovat pe panouri digitale pe 4 continente, tot prin intermediul TPS Engage, compania românească de tehnologie a fost activ implicată în promovarea noii colecții “Gap Yeezy Engineered by Balenciaga”.
- Campania a fost planificată si lansată în mai puțin de o săptamână prin intermediul platformei TPS Engage
- Au fost alese panouri digitale din Atlanta, Philadelphia, New York, Las Vegas, Tokyo, Madrid, Milano, Amsterdam, Dubai, Singapore și București
- În București, campania a fost promovată prin intermediul Cocor Media Fațadă, cel mai mare ecran digital destinat publicității din țară.
- Campania este planificată să ruleze la ore dinamice în fiecare țară pentru a optimiza bugetul și a genera cel mai mare impact
TPS Engage a lansat în acest weekend campania Gap Yeezy Engineered by Balenciaga, noua colecție a artistului Kanye West (Ye), prin panouri digitale în 8 țări și 11 orașe. Noua colecție poate fi văzută și pe un ecran din București.
„Campaniile lui Ye sunt o combinație unică de minimalism și spectaculos”, a spus Diana Sumănaru, Global Marketing Manager, TPS Engage. „Ne bucură să fim la a doua colaborare cu grupul din spatele colecției, zona de entertainment și fashion au îmbrățișat cu adevărat avantajele DOOH-ului programatic, în special beneficiile pe care platforma noastră le are atunci când vine vorba de viteza de implementare și optimizarea bugetului.”
TPS Engage are un palmares puternic de campanii internaționale
Încă din 2021, compania a început să lucreze cu artiști și brand-uri cunoscute precum Snoop Dogg, Kanye West, Chance the Rapper, Duolingo, TikTok, GoDaddy, Morning Brew, Picsart, India Times, Universal Music, HBO, precum și mii de startup-uri care folosesc marketing-ul pe ecrane digitale într-un mod inovator.
Printre cele mai cunoscute inițiative ale companiei este panoul viral GameStop din februarie 2021, care în momentul de față este cea mai populară postare din istoria Reddit.