Masinile Toyota for You! si-au inceput turul la firmele din Bucuresti – Yaris sau Auris, dupa cum a vrut fiecare participant la drive-test.
Coordonatele acestei actiuni: 300 de companii de top din Bucuresti, o Toyota Yaris si o Toyota Auris, o echipa dedicata de consultanti, oameni doritori sa conduca o masina performanta. Toate ingredientele necesare pentru o pauza placuta si activa la firma in care lucrezi! Am inceput pe 21 martie, iar traseul este urmatorul: in fiecare zi cele doua masini Toyota ajung la cate una din companiile selectate, unde angajatii interesati se pot inscrie la drive test. La final toti angajatii companiei vizitate primesc cardurile „Toyota for You!”, cu ajutorul carora beneficiaza in acest an de conditii preferentiale in orice showroom Toyota.
Pana in prezent, la campanie au luat parte 30 de companii, derulandu-se peste 600 de sesiuni individuale.
Iar primele reactii ne dau de inteles ca Programul a fost foarte bine primit de companii.
Florentina Adamescu, Research Manager la Burda Romania spune: „A fost un proiect inedit al celor de la Toyota. Cu siguranta astfel de actiuni aduc popularitate unor branduri considerate deocamdata a fi putin accesibile de catre publicul larg din tara noastra, spre deosebire fireste de perceptia din alte tari. Parerea generala a fost foarte buna. Si cum era si firesc: a dat de gandit. In sensul pozitiv: achizitionarea unei masini Toyota, la prima mana”.
Anca Catarambol, HR Director la Leo Burnett Romania are numai cuvinte de lauda la adresa acestei campanii: „Multumim echipei Toyota pentru ca au inclus agentiile din grupul de publicitate Leo Burnett in proiectul «Toyota for You! » oferindu-ne posibilitatea sa facem un drive test chiar la sediul nostru. Programul acesta pare a raspunde foarte bine la ritmul alert in care traim si la un stil de viata care pretuieste cu adevarat timpul. Colegii mei au apreciat faptul ca au putut sa testeze masinile chiar « la noi acasa » si cu acest priej au aflat mai multe despre brandul Toyota, produsele companiei si oferta reputatului producator de automobile. “
Cristina Calcan, PR Manager al companiei Euroweb declara: “Salutam initiativa Toyota Romania de a lansa aceasta campanie inedita. Campania s-a bucurat de mare succes in randul angajatilor Euroweb, companie foarte dinamica si receptiva la nou in principal datorita spiritului tanar care ne caracterizeaza. Apreciem excelenta organizare si comunicarea eficienta de care echipa Toyota a dat dovada pe toata perioada colaborarii noastre”.
Vruuuummmm! Venim si la voi!
{mosloadposition user10}