Desperados a participat pentru a doua oara consecutiv la ADfel, activand spiritul dement al berii cu gust de tequila in cea de-a saptea editie a evenimentului de branded entertainment organizat de IQads, in perioada 13-19 august, la terasa Fabrica. Participantii la eveniment au urmarit proiectia Wild Party Tutorial, au pozat fara sa stie pentru Wild Portrait, s-au distrat impreuna cu soparla Desperados la Wild Comics si au jucat pe fatada Fabrica in cadrul Wild Paint Shooting. Blue Idea Concept a creat si implementat cele patru activari Desperados la eveniment, care au inceput online, inainte de eveniment si au continuat apoi offline.
Cea de-a doua editie a Wild Party Tutorial a fost creata pe blog impreuna cu pasionatii de publicitate ai comunitatii IQads. Participantii au fost incurajati sa propuna reclame nebunesti, care sa reprezinte spiritul Desperados si care sa descrie una dintre etapele pregatitoare ale unei petreceri demente, petrecerea in sine si calmul de dupa. Propunerile de reclame au fost adunate intr-o proiectie care a fost prezentata publicului ADfel marti. Ad-urile au inclus secvente cu urmariri de masini absolut demente, gaze nebune care iubeau sa se plimbe cu bolizii la viteze maxime, petreceri care se intind pana a doua zi la cafea, scene foarte hot in club sau flirt absolut nebunesc. Tot atunci pasionatii de publicitate care au facut cele mai apreciate propuneri de reclame wild au fost rasplatiti cu premii care reflectau spiritul Desperados: beri si catuse.
Vineri a avut loc activarea Wild Portrait, in cadrul careia cei din terasa au fost surprinsi cu portrete cu un twist Desperados semnate de Octav Ungureanu. Acesta a creat caricaturi, folosind elemente care aminteau de spiritul brandului (printre care catuse, soparle, custi sau politiste) pentru toti cei aflati pe terasa Fabrica vineri seara. Portretele nebunesti le-au fost oferite chiar atunci participantilor la ADfel.
Sambata au fost prezentate si premiate creatiile finaliste ale competitiei Desperados Wild Comics. Competitia, care s-a desfasurat pe platforma The Creator pe parcursul a trei saptamani, a presupus incrierea unor comics desenate sau a unui scenariu de comics cu aventurile soparlei Desperados in vacanta de vara. Au fost ales cate un castigator din fiecare din cele doua categorii, iar lucrarile inscrise doar in versiunea scenariu au fost ilustrate de Octav Ungureanu. Executiile castigatoare au fost "Despi in desert", la categoria Desen, si "Invinge Frica", la categoria Scenariu. Creatorii lor au fost premiati la finalul proiectiei cu premii de 3.000, respectiv 2.000 RON.
Sambata si duminica noapte a fost momentul pentru Wild Paint Shooting, activare care a presupus sesiuni de videomapping interactiv realizate pe fatada terasei Fabrica. Participantii la joc si-au descarcat de pe Google Play sau App Store aplicatia creata special si au putut intra in joc fie ca Guest, fie folosind contul de Facebook. Odata logati, utilizatorii de smartphone aveau la dispozitie un panou de control cu care puteau manevra o sticla de pe fatada terasei Fabrica. Sticla a fost folosita fie pentru impuscarea bilelelor de metal care improscau cu vopsea rosie, galbena sau verde, fie pentru eliminarea celorlalti participanti la joc. Iar spiritul wild al participantilor care au obtinut cele mai bune scoruri in cadrul sesiunilor de joc a fost rasplatit cu beri Desperados.
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
– din partea Blue Idea Concept (strategie, concept, creatie): Adriana Lungu (Business Developer), Marin Preda (Business Developer), Livia Plamadeala (Art Director), Horia Hotaran (Business Developer), Narcisa Nicoara (Project Manager);
– din partea M Studio (videomapping): Dorel Naste (Multimedia Artist);
– din partea Digital Labs (aplicatia mobila): Mihai Moldovan (Mobile Programmer).
ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M si Funky Donkey. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.