Agenţia de relaţii publice TotalPR oferă, începând cu luna mai a acestui an, servicii complete de consultanță în comunicare și media relations pentru Zonga, cel mai mare serviciu online de muzică din România, lansat în 2012 de echipa Trilulilu. Astfel, TotalPR continuă procesul de consolidare al portofoliului de clienți din e-business, Zonga alăturându-se altor lideri din online-ul românesc, precum Foodpanda, FlorideLux sau Okian.
Contractul dintre TotalPR și Zonga este valabil pe o perioadă de un an, iar campania de comunicare va fi lansată începând cu această lună.
”Zonga este un brand interactiv, de unde și nevoia unui partener care să ne ajute să comunicăm constant cu utilizatorii noștri. Am decis să colaborăm cu TotalPR datorită expertizei agenției, a ideilor fresh și inovative pe care le-au împărtășit cu noi, dar și pentru deschiderea pe care am simțit-o de la prima întâlnire”, declară Sergiu Biriș, CEO-ul Zonga.
Agenția va asigura clientului consultanță permanentă în relații publice și servicii complete de media relations.
”Suntem bucuroși că expertiza noastră pe zona de afaceri online a convins Zonga că TotalPR este cea mai potrivită agenție pentru nevoile și obiectivele lor de comunicare. Suntem siguri că împreună vom aduce brandul Zonga și mai aproape de consumatori, și vom întări poziția companiei de lider pe piața românească de servicii de muzică”, declară Cosmin Mareș, General Manager Total PR.
Potrivit acestuia, o parte din proiectele și propunerile deja aprobate de echipa Zonga vor fi puse în practică luna aceasta.