ca raspuns la cererea in crestere pentru echipamente destinate managementul informatiei
Perioada economica speciala pe care o traversam impune o utilizare eficienta a resurselor companiei si eliminarea erorilor umane din cadrul tuturor operatiunilor ce privesc relatia organizatie client.
Raspunsul la problemele ridicate de reducerea costurilor si sporirea eficientei in activitatea companiei este reprezentat de solutiile informatice pentru:
– Gestiunea automatizata a depozitelor
– Automatizarea operatiunilor din retail
– Automatizarea fortei de vanzari
– Managementul rutelor si urmarirea flotei
– Trasabilitate in productie
Experienta de peste 13 ani in integrarea acestor solutii ne-a determinat sa realizam www.smartscan.ro sub forma unei unelte de informare asupra echipamentelor hardware Intermec care le putem furniza. Produsele pentru care veti gasi detalii tehnice sunt terminale mobile, terminale fixe, imprimante fixe si portabile (etichete coduri de bare, chitante, facturi), scanere coduri de bare si echipamente RFID. De asemenea in sectiunea studii de caz veti putea afla mai multe detalii despre integrarea echipamentelor dedicate tehnologiei codurilor de bare in solutii de management al informatiei.
{mosloadposition user10}