Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Toshiba relanseaza “Garantia orice ar fi” pentru a proteja laptopurile,

tabletele si televizoarele utilizatorilor sai in cazul accidentelor neprevazute

Toshiba anunţă astăzi relansarea campaniei “Garanţia orice ar fi”. Până în acest moment, Toshiba a implementat o versiune pentru laptopuri similară acestei promoţii în mai multe ţări europene, campanie care s-a bucurat de un real succes. Astfel, Toshiba a decis să deruleze această campanie pentru un portofoliu extins de produse. În cadrul noii ediţii a campaniei, garanția va acoperi laptopurile, tabletele şi televizoarele Toshiba.

Sandor van der Ham, General Manager, Toshiba Europe GmbH: “Credem în calitatea şi încrederea pe care o oferă produsele noastre. De asemenea, prioritizăm satisfacţia clienţilor nostri şi credem că această campanie îmbină cele două aspecte într-o manieră potrivită. Ne dorim ca toţi clienţii care cumpără laptopuri, tablete sau televizoare Toshiba să beneficieze de acestă garanție deosebită. Campania “Garanţia orice ar fi” este o ofertă unică în industrie şi confirmă încrederea pe care o avem în produsele noastre.”

Tema principală a campaniei o reprezintă faptul că fiecare client este protejat împotriva accidentelor neprevăzute. Această promoţie unică oferă posibilitatea unei reparaţii gratuite sau a înlocuirii produsului în cazul unei avarii accidentale a acestuia. De asemenea, campania oferă asigurare pentru produs în cazul în care acesta este furat. Pentru a completa oferta, există de asemenea un serviciu gratuit de recuperare de date în cazul pierderii acestora sau deteriorării în urma unui accident, soluția aplicându-se pentru tablete şi laptop-uri.

Toshiba lansează această nouă ediţie a programului “Garanţia orice ar fi” în România.

Programul debutează pe 16 aprilie şi se închieie pe 30 septembrie 2012, prin urmare orice laptop, tabletă sau televizor care este achiziţionat în acest interval de timp se califică pentru program, însă fiecare client trebuie să-şi înregistreze produsul cumpărat pe site-ul https://www.nomatterwhatguarantee.com pentru a beneficia de această promoţie*.

Acest program include trei paliere specifice:
a) AVARII ACCIDENTALE: protejarea produselor în cazul accidentelor neprevăzute şi neintenţionate precum stropirea, lovirea sau vărsarea de lichide. În cadrul palierului de avarii accidentale, Toshiba oferă o reparație gratuită în cazul distrugerii sau deteriorării care împiedică folosirea în condiţii normale a produsului.
b) ACOPERIRE ÎN CAZUL FURTULUI: înlocuirea produselor furate care sunt calificate astfel de către autorităţile competente în domeniu.
c) RECUPERAREA DE DATE: restabilirea datelor pe un nou hard drive chiar şi în cazul deteriorărilor fizice, a erorilor de software sau a atacurilor cu virus.

* Termenii şi condiţiile sunt disponibile pe site-ul www.nomatterwhatguarantee.com.

Bucuresti, 18.04.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.