Aflată într-un amplu proces de reorganizare, Tornado îşi consolidează poziţia pe piaţa prin îmbunătăţirea şi crearea de noi servicii şi facilităţi dedicate clienţilor.
Noua viziune are în vedere un aspect esenţial pentru piaţa de distribuţie şi anume gestionarea activităţii în mod eficient şi rapid. Au fost separate toate activităţile care nu sunt direct legate de clienţi, tot ceea ce ţine de logistică, depozitare şi servicii pre şi post-vânzări şi au fost restructurate activităţile de front-office – vânzări, marketing, expediţie. Scopul acestor schimbări aduse în structura organizaţională este să se asigure simplificarea şi rapiditatea operaţiunilor, dar vizează în primul rând confortul clientului, prin creşterea calităţii serviciilor şi disponibilităţii faţă de acesta. „Facem totul mai rapid şi mai practic, pornind de la o nouă structură, simplificarea procedurilor de lucru, până la program, care este adaptat în aşa fel încât să permită servirea partenerilor potrivit unui orar prelungit şi flexibil. Şi pentru că piaţa locală de distribuţie este mai ales deficitară în zona serviciilor post-vânzare, am creat un departament special dedicat acestor servicii şi am pus la dispoziţia clienţilor un număr gratuit 0800, unde pot suna pentru orice problemă legată de service, retururi sau logistică. De asemenea, pentru a scurta timpii de livrare am centralizat şi integrat toate operaţiunile logistice. Ştim cu toţii că promptitudinea livrărilor este foarte importantă în acest business”, declară Gerald Maier, Director General Tornado Sistems.
Optimizarea operaţiunilor logistice a fost una dintre preocupările majore pentru conducerea companiei. Începând cu acest an, marfa este preluată direct din depozitele Tornado din Giurgiu şi transportată către depozitele TCE Logistică, care asigură serviciile de livrare în întreaga ţară. Astfel, Tornado poate livra echipamentele în următoarea zi lucrătoare, pentru orice comandă plasată până în ora 18. De asemenea, clienţii din Bucureşti, şi, începând cu anul următor, toţii clienţii din ţară, pot ridica marfa direct din depozitele TCE, locaţii moderne şi uşor de accesat, beneficiind în acelaşi timp de personal şi servicii specializate.
Un accent deosebit s-a pus şi pe introducerea unei distribuţii bazate pe sisteme informaţionale.Tornado îşi dezvoltă continuu serviciile oferite clienţilor via web şi optimizează tehnologiile folosite pentru a asigura o mai bună comunicare online. De altfel, în ianuarie compania va lansa o nouă versiune a platformei online B2B şi un nou site, ce vine cu o structură extinsă şi un design complet refăcut. Crearea echipei de e-Sales este un alt demers, ce are drept obiectiv dezvoltarea aplicaţiilor web astfel încât sa fie orientate pe client, dar care se va ocupa şi de stimularea vânzărilor online exclusiv către parteneri.
„Venim în permanenţă cu servicii noi, dar într-un mediu concurenţial inovaţia în privinţa serviciilor nu poate fi avantaj competitiv decât pe termen scurt. Ceea ce face cu adevarat diferenţa este calitatea acestor servicii, măsurată în satisfacţia partenerilor. Aici este adevarata bătalie, să putem oferi partenerilor nostri calitate. Cum? Încercând să facem totul mai simplu şi mai eficient, având o echipă dedicată, 100% la dispoziţia partenerilor”, declară Gerald Maier.
Tornado Sistems a înregistrat o evoluţie ascendentă la nivel de grup, materializată prin creşteri de 30%, de la an la an. Cu o cifră de afaceri de 105 mil. Euro în 2006, compania menţine acelaşi ritm de creştere în 2007.
{mosloadposition user10}