mediaTRUST România prezintă vizibilitatea companiilor de asigurări în mass-media şi publicitate în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2015.
Topul apariţiilor în mass media
În perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2015, companiile de asigurări au înregistrat 6.516 de materiale în mass media dintre care 496 în presa scrisă, 245 la TV, 3.841 de mențiuni în presa online, 1.693 de mențiuni pe Facebook, 160 de mențiuni pe Twitter și 55 pe Google+.
Compania de asigurări Allianz-Tiriac a înregistrat cea mai bună vizibilitate în mass media, în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2015, cu 737 de materiale. Locul doi este ocupat de Euroins cu 658 de mențiuni, urmată de Omniasig cu 546 de materiale. Astra Asigurări este în top cu 521 de materiale, urmată de Groupama cu 490 de mențiuni și City Insurance cu 477 mențiuni. NN Asigurări (fosta ING Asigurări) a înregistrat în perioada menționată 435 de materiale, fiind urmată de Asirom cu 394 de materiale. Carpatica Asig are 359 de mențiuni, Uniqa este în top cu 341 de materiale, iar Generali Asigurări a înregistrat 279 de mențiuni. Din clasament mai fac parte ABC Asigurări cu 185 de mențiuni, Alico cu 178 de mențiuni, Signal Iduna cu 174 mențiuni și Aegon cu 157 de materiale.
Printre sursele cu cele mai multe materiale publicate referitoare la companiile de asigurări se numără xprimm.md (163 mențiuni), Ziarul Financiar (111 mențiuni), Europa FM (21 de mențiuni), B1 TV (88 mențiuni).
Topul companiilor de asigurări cu cel mai mare volum de publicitate în primele două luni ale anului 2015
Clasamentul companiilor cu cel mai mare volum de publicitate este condus de NN cu 2000 de reclame înregistrate și un rate card aproximativ de 5.345.576 euro. Omniasig ocupă a doua poziție cu 375 de reclame și un rate card de 927.459 euro, fiind urmată de Uniqa Asigurări cu 32 de reclame difuzate și un rate card estimat la 12.400 euro. Asirom a înregistrat, în perioada 1 ianuarie – 28 februarie, 29 de reclame cu un rate card estimat la 9.618 euro, iar Astra Asigurări este în top cu 19 reclame și un rate card de 9.057 euro.
Sursele cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite sunt: Ziarul Financiar cu 13 machete publicate, Europa FM cu 151 de spoturi difuzate și B1TV cu 282 de reclame difuzate.
Despre raport
Analiza a luat în calcul publicațiile tipărite şi online, posturile de radio şi TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2015. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.
Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 10.107 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 28 februarie 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Finanţe.