mediaTRUST România prezintă vizibilitatea companiilor de asigurări în mass media şi publicitate în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014.
Topul apariţiilor în mass media
Carpatica Asig, prezentă pe piaţa asigurărilor din 1996, ocupă primul loc în topul companiilor cu cele mai multe apariţii în mass media – 3.763 de materiale, în primele trei luni ale anului 2014. Intrată pe piaţă din 1991, Astra Asigurări ocupă locul doi în clasament cu 2.724 de materiale. Locul trei este ocupat de Aviva care a înregistrat 1.067 de materiale. Compania de asigurări Omniasig este pe locul patru în top cu 905 de materiale, urmată de Allianz-Ţiriac, cu 518 materiale. Asirom este prezentă în clasament cu 427 de materiale, Euroins a înregistrat 412 materiale, iar Uniqa 353 de materiale. Din clasament mai fac parte Groupama cu 334 materiale, Aegon 274 materiale, Generali Asigurări cu 238 materiale, ING Asigurări cu 211 materiale, BCR Asigurări cu 195 materiale, Alico cu 167 materiale şi City Insurance cu 161 materiale.
Printre sursele care au publicat cele mai multe materiale despre companiile de asigurări în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014, se numără 1asig.ro cu 297 de articole, Ziarul Financiar cu 221 materiale, Digi 24 cu 325 materiale difuzate şi Europa FM cu 76.
Topul companiilor de asigurări cu cel mai mare volum de publicitate în primele trei luni ale anului 2014
În topul companiilor cu cel mai mare volum de publicitate conduce grupul Gothaer, cu 1.016 reclame difuzate în principal la TV. ING Asigurări a înregistrat în perioada 1 ianuarie -31 martie, 305 de reclame.
City Insurance este prezent în top cu 107 reclame, urmat de Omniasig cu 105 reclame şi 4 Life Direct cu 82 de reclame. Carpatica Asig este pe locul şase, la egalitate cu Allianz, fiecare având câte 54 de reclame. Saftey Broker a înregistrat 46 de reclame, BCR Asigurări, 23 de reclame, iar Astra Asigurări, 8 reclame.
Despre raport
Analiza a luat în calcul publicațiile tipărite şi online, posturile de radio şi TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.
Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 17.989 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 martie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Finanţe.